A MediaMarkt lett az év internetes kereskedője nagyvállalati kategóriában
2017-ben még második, idén már első lett az Év Internetes Kereskedője versenyen a MediaMarkt. A webáruház forgalma ráadásul a hazai online vásárlási piac éves növekedése fölött bővült tavaly. A vállalat 2018 első felében is több új fejlesztéssel jött már elő.
A MediaMarkt webáruháza a tavalyi eredményét is fölülmúlva első lett az Év Internetes Kereskedője versenyen. A műszaki kiskereskedelmi áruház a vásárlók és a szakmai zsűri véleménye alapján lett a legjobb. A zsűri az áruház fejlesztései mögött meghúzódó omnichannel szemléletet ismerte el, vagyis hogy az áruház folyamatosan igyekszik eltüntetni a határokat az online és hagyományos áruházi vásárlás között. Ennek része például, hogy az áruházban kiválasztott háztartási nagygépet egy központi raktárból szállítják a vevő lakására – legyen az bárhol az országban -, így a vásárló az országosan elérhető teljes kínálatból válogathat, miközben a választást személyes szaktanácsadás segíti.
„A múlt évben a technológiai fejlesztések mellett több, online vásárlást segítő kényelmi funkciót is bevezettünk, mint a PayPal fizetési lehetőséget, vagy a laptop vásárlást támogató online szaktanácsadást. A fejlesztésekért egy belsős szakértői csapat felel, akik nagyon büszkék az elismerésre.” – emelte ki Szigeti Ferenc, a MediaMarkt webáruházának ügyvezető igazgatója. A MediaMarkt további szolgáltatásokat fejleszt annak érdekében, hogy a vásárlók a megfelelő termékhez optimális és a lehető leggyorsabb módon jussanak hozzá. Nemrég vezették be például az online áruhitel szolgáltatást és az online outlet kínálat kibővítését is. Az online benyújtható áruhitel meghatározott termékkörre vehető igénybe, otthonról, kényelmesen, azonnali hitelbírálattal, amivel időt spórol a vásárló.
A MediaMarkt webáruházi forgalma 2017-ben 34 százalékkal bővült az előző évhez képest, ami meghaladja a hazai online piac éves 27,6 százalékos bevétel-növekedését.
A verseny
Idén 12. alkalommal hirdették meg az Év Internetes Kereskedője Díjat. A Díj legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése, az online vásárlás iránti bizalom építése. A közönségszavazási időszakban 49.492 leadott szavazat döntötte el az internetes kereskedők következő fordulóba való jutását, majd 300 lelkes crowdtester felhasználója szűrte tovább minőségi szempontok alapján a kereskedőket.
A versenyben minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehetett, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A díjról többet ide kattintva tudhat meg.