A Danubius Hotels Group vezetősége új, marketing és kommunikációs igazgatói pozíciót hozott létre, amelyre Gál Juditot nevezték ki szeptembertől. Az ügynökségi és megbízói tapasztalatokkal is rendelkező vezető feladata, hogy integrált szemlélettel, megfelelő kommunikációs rendszerek kialakításával és új platformok alkalmazásával erősítse a Danubius márkát, amely teljes megújulás előtt áll. A rebranding már az új vezető irányítása alatt zajlik le a közeljövőben.
Gál Judit marketing és kommunikációs igazgató felel szeptembertől a Danubius Hotels Group külső- és belső kommunikációjáért – beleértve a reputációmenedzsmentet, márkaépítést, eseménymarketinget, kiállítási megjelenéseket, a médiaplatformok használatát, valamint a toborzás és munkaerő megtartás támogatását – a sales és marketing igazgató közvetlen irányítása alatt.
“A tervezett, tudatos és hatékony marketing és kommunikációs tevékenység a vállalati siker egyik kulcstényezője. Gál Judit személyében olyan szakembert bíztunk meg e terület vezetésével, aki ügynökségi és megbízói oldalon is bizonyított már. Stratégiai gondolkodása, szakmai határozottsága és nyitott személyisége jó alap arra, hogy segítségünkre legyen a Danubius márkához kötődő pozitív érzések erősítésében. Ehhez rendelkezésre áll az a vállalati tudás és a tapasztalat, amellyel előkelő helyet vívtunk ki magunknak az elmúlt évtizedekben, de nyitottnak kell lennünk az új technológiák, platformok és rendhagyó megoldások alkalmazására. Ezek összehangolásában és szakmai irányításában számítok Juditra” – mondta Kovács Balázs, a Danubius Hotels Group vezérigazgatója.
„Nagy lehetőség, de embert próbáló feladat számomra az eddig ismeretlenül is vonzó szállodaiparba érkezni. Biztos vagyok viszont abban, hogy a változékony és rendkívül összetett kiskereskedelmi szektorban szerzett tudásommal értéket adva támogathatom a Danubius Hotels Groupot. A reputációmenedzsment és a márkaépítés terén is van tennivalónk bőven, de szerencsés helyzetben vagyok, mert egy kiváló csapathoz csatlakozhatok, mind a munkatársak mind a támogató ügynökségek oldalán” – tette hozzá Gál Judit.
Gál Judit francia és kommunikáció szakon végzett az ELTE-n, majd szóvivői posztgraduális diplomát, ezt követően MBA végzettséget szerzett a Lyon 3 egyetemen. 2006-tól az MmD (Grayling), majd a Hill+Knowlton nemzetközi ügynökségeknél dolgozott tanácsadóként FMCG, IT, energetikai és kiskereskedelmi szektorban tevékenykedő ügyfelekkel. 2012-ben az Auchan kommunikációs menedzsereként és szóvivőjeként folytatta pályafutását, 2014-től lett a vállalat kommunikációs igazgatója. Vezetőként ő felelt az áruházlánc a külső és belső kommunikációs feladataiért, az Auchan hazai média reprezentációja és ismertsége ez idő alatt jelentősen javult, a kereskedelmi szektort érintő komoly változások ellenére is. 2015-ben szakmai teljesítményét a „Szavak embere” díjjal ismerte el a Magyarország