A várt nyári ingatlanpiaci felfutásban rejlő lehetőségek kihasználását támogató, online videósorozatot indít a Duna House, amelyben a hálózatban elérhető szolgáltatásokat mutatják be márkanagykövetük, Baji Balázs segítségével. A 2018-ban az év férfi sportolójának választott gátfutó először az idei évben működik együtt az országos lefedettségű, közel 140 irodával rendelkező ingatlanközvetítő hálózattal.
„Balázs márkanagykövetté választásánál a sport és magánéleti elismerések mellett fontos szempont volt, hogy mindezt olyan környezetben vívta ki, ahol igen sűrű a mezőny és nagyon nagy a verseny. Ez a szituáció az ingatlanközvetítői piacra is teljesen igaz, így a Balázs által nyújtott fegyelem és kitartás számunkra is jó példát jelent.” – nyilatkozta az együttműködés kapcsán Benedikt Károly, a Duna House marketing és pr vezetője. „A szolgáltatásainkat bemutató online videósorozat témáját pedig az élet is támogatta, hiszen Balázs ténylegesen lakást keres, amelyben most részünkről kap szakértői segítséget. Ezt szerettük volna megmutatni könnyed, fogyasztható formában minden ügyfelünk számára.”
A Duna House és Baji Balázs együttműködése a the Path sportsmanagement cég koordinációjával jött létre. Balázs mellett többek között a tokiói olimpiára készülő Milák Kristóf úszó, Érdi Mári vitorlázó és Márton Anita súlylökő kizárólagos képviseletét is ellátja a the Path, továbbá a sprtmenedzser cég munkájának eredményeként járt hazánkban az Év Sportolója Gálán 2018-ban Szeles Mónika, 2019-ben pedig Carl Lewis.
Az ingatlanközvetítő cég kampány június 26-án indult és közösségi, valamint online felületeken fut.
Microsite: https://dh.hu/baji-balazs
Megbízó: Duna House
Marketing és PR vezető: Benedikt Károly
Vezető grafikus: Meiszter Mónika
Content marketing koordinátor: Szászi Roni
Online marketing koordinátor: Czimer Zoltán
Hálózati marketing koordinátor: Bikás Zsófia
Produkció: GlobeArt, Lipák Edvin, Gedei Zoltán
Fotó: Csiszér Ágota, Goti Photography