Október 4-étől még nagyobb területen, több mint 5500 négyzetméteren várja vásárlóit a közel 200 márkát felvonultató Peek & Cloppenburg az Arena Mallban. A közel harmadával kibővült áruház megújult dizájnnal és még több prémium márkával varázsolja el a divatrajongó közönséget.
![]()
A Peek & Cloppenburg európai divatvállalat 1901 óta immár 15 országban fogadja a vásárlókat. A Peek & Cloppenburg most Budapesten az Arena Mallban mutatja be a közel 200 nemzetközi divatmárkából és kiváló minőségű P&C márkákból álló sikeres választékát, új áruház dizájnnal – mindezt plusz 1200 négyzetméteren!
A kétszintes, összesen több mint 5500 négyzetméteres, megújult áruházban egyaránt teljesülnek az igényes divat, a klasszikus megjelenés kedvelőinek és a laza irányzat híveinek elvárásai is. A P&C egyedülálló divat- és márkavilága új fényben tűnik fel, a szezonváltással együtt az áruház dizájnja is megújult: a korábbiakhoz képest még több kassza, valamint a próbafülkék területén még több kényelmes pihenősarok várja a vásárlókat. Több mint 80 munkatárs gondoskodik a tökéletes kiszolgálásról!
![]()
A megújult áruházban az új Shop-in-Shop megoldások mellett – Tommy Hilfiger (dupla területtel!), Tommy Jeans, G-Star, Polo Ralph Lauren (új!), Comma, S. Oliver Premium, Lacoste – és a kedvelt P&C márkák, a Jake*s és a Review mellett a hölgyek örömére új fehérneműrészleg nyílt meg Home- és Loungewear kínálattal.
![]()
Az igazi fénypont azonban az áruház második emelete, ahol 1200 négyzetméterrel nagyobb területen és teljesen újragondolt kialakítással, valamint saját megoldásokkal berendezett márkavilágban jelennek meg az olyan dizájner márkák, mint a Marc Cain, Hugo, Michael Kors és Boss.
A divatkedvelők szíve biztosan megdobban az olyan prémium márkák ízlésesen kialakított divatrészlegeit látva, mint a Joseph Janard, Calvin Klein Jeans, American Vintage, Armani Exchange, Ted Baker, Liu Jo, Stand, Tigha vagy Blauer. A férfiakat mostantól pedig a Karl Lagerfeld márka is várja!
![]()
Október 3-án este Pályi Eszter és Zulauf Nikolett, a márka budapesti áruházvezetői, közel 1000 divatkedvelő törzsvásárlót hívtak meg a kibővített és újragondolt áruházba. Október 4. és 7. között pedig frissítők, DJ és további meglepetések mellett fedezhették fel a vásárlók az újdonságokat. A törzsvásárlói kártyával rendelkezők ezeken a napokon 20 százalékos árengedményt kaptak a teljes kínálatból.
