A Decathlonnal focizik a magyar íróválogatott

Hírek

Miközben a magyar labdarúgó válogatott az Európa-bajnoki selejtezőkben harcol, és a klubcsapatok számára is elkezdődött a szezon, a Magyar Íróválogatott is pályára lép, de ezúttal nem a gyepen, hanem a képernyőn. Az egyik ismert sportszeráruház reklámfilmjében szerepelnek, amely már látható a televízióban és az interneten. A kampány indulása alkalmából pályázatot is hirdetnek, amelyben a legkreatívabb szurkolói rigmusokat keresik.

A Magyar Íróválogatottban, melynek korábban olyan irodalmi ikonok is tagjai voltak, mint Esterházy Péter, Hamvai Kornél, Kőrösi Zoltán, Turczi István vagy Zilahy Péter, jelenleg is számos kortárs író, költő és slammer kergeti a labdát. A reklámfilmbe egy szerencsés véletlen során kerültek, ugyanis korábban regisztráltak a Decathlon „Sportolj Ma!” közösségébe, a cég pedig ezeknek az amatőr sportközösségeknek a tagjaiból toborozza a szereplőket hirdetéseihez.

A forgatás még nyáron zajlott, a reklámfilm viszont csak most került képernyőre, hiszen az őszi és téli sportoláshoz hasznos aláöltözetet és kiegészítőket népszerűsít. Az utómunka szempontjából kedvező volt, a szereplők és a stáb dolgát viszont nehezítette, hogy esős időben, éjszaka kellett felvenni a kültéri jeleneteket. Az írók azonban egytől egyig kitartóan küzdöttek az elemekkel, és sokadszorra is újrajátszották a rendező által kért akciókat.

„Az írókat a legtöbben pulóveres, különc figurának képzelik, akik egész nap a szobában ülve püfölik a billentyűzetet. Azért örülünk a szereplésnek, mert így is megmutathatjuk, hogy a szellemi munka mellett mennyire fontos a testmozgás, ami azon túl, hogy az egészségünknek is jót tesz, az íráshoz is energiát és inspirációt ad” – mondta Kukorelly Endre, a Magyar Íróválogatott csapatkapitánya.

„A Sportolj Ma! programot azért indítottuk útjára, mert szeretnénk, ha minél több ember megismerkedne a sportolás örömével. Célunk, hogy a rendszeres mozgás révén egyre többen érezzék egészségesebbnek és kiegyensúlyozottabbnak magukat. Nagyon örülök, hogy legújabb kampányunkban az Íróválogatott tagjaival dolgozhattunk együtt, ezzel is további motivációt adva a több száz résztvevő sportközösségnek” – nyilatkozta Herczeg Lilla, a Decathlon Magyarország vállalati kommunikációs igazgatója.

A kampány indulása alkalmából az írók a Decathlonnal közösen egy játékot is indítanak az interneten, amelyben a legkreatívabb szurkolói rigmusokat keresik. A legjobbnak ítélt alkotásokat közönségszavazásra bocsátják, ennek győztese pedig egy, az Íróválogatott tagjai által dedikált focilabdát és nagy értékű Decathlon vásárlási utalványt kap ajándékba.

SOCIAL MEDIA