Az ÉVA brand új platformmal nyit a fiatalabb generációk felé. A Teenboss elnevezésű mellékletében és social felületein, valamint a www.teenboss.hu weboldalon a Z generáció tehetséges fiataljai mondják el véleményüket a minket körülvevő világról.
„ Kiengedtük a szellemet a palackból. Pontosabban szellemkéket szabadítottunk ki abból a jelképes palackból, amelybe az oktatási rendszer, gyakran a szülők is és úgy általában a felnőtt társadalom gyömöszöli a tizenéveseit. Pályázatot hirdettünk, amelyre közel százan jelentkeztek, és a nyolc legtehetségesebb tizenévesnek adtunk közel hetven oldalt az Éva magazin szeptemberi számából, írják és fotózzák tele azzal, ami őket foglalkoztatja, érdekli, mutassák meg nekünk, ők hogyan látják közös világunkat” – fejti ki Pócsik Anita, az Éva magazin főszerkesztője.
A piacon egyedülálló kezdeményezéssel az ÉVA magazin egyik nem titkolt célja, hogy megmutassa, igenis lehetséges a Z-generáció tagjainak figyelmét a klasszikus médiafogyasztásra és tartalomgyártásra irányítani. Ha a fiatalok a témát, a formát, a stílust magukénak érzik, akkor meglepő tudatossággal és mélységgel ássák bele magukat egy-egy anyagba magazinolvasóként és tartalomgyártóként egyaránt. Mindemellett az X és Y generációs ÉVA olvasóknak is újfajta élményt nyújt a szeptemberi lapszám: segít tinédzserkori önmagukra emlékezni, feleleveníteni azon énjüket, amely tele volt kérdésekkel, világmegváltó tervekkel.
Az ÉVA ezzel a formabontó megoldással kiszélesítette olvasói, fogyasztói célcsoportját és új utat talált, amely a fiatalabb generációt is a márka vonzáskörzetében tartja, ezzel biztosítva a már megszokott igényességű célcsoport bővülését és frissítését.
„Amióta csak generációs különbségekről beszél a piac, azóta kerestük a legmegfelelőbb módját a fiatalok megszólításának. Ezzel a megoldással átléptünk a sztereotip gondolkodáson, miszerint a fiatalokat nem érdeklik a magazinok. Dehogynem! Csak a hozzájuk igazított formában! Azt a tévhitet is sikerült megcáfolnunk, hogy a fiatalok nem költenek médiatermékekre. Fókuszcsoportjainkon kizárólag olyan fiatalokkal találkoztunk, akik igényes fogyasztók, rendkívül tudatosak döntéseikben és bátran megfogalmazzák véleményüket mindenről. Mi illeszkedne jobban az Éva brandhez, ha nem ez a merész, szókimondó attitűd? – nyilatkozott Salamon Brigitta marketing- és pr igazgató. ”
A tiszteletbeli szerkesztőségi tagok cikkeikben bemutatják, hogy a fiatalok is ugyanúgy képesek elvezetni akár egy millió dolláros céget, mint ahogy az idősebbek és ugyanúgy tudnak politikáról beszélgetni bárkivel, mint a felnőttek. „Nem vagyunk egy külön „faj”, akiket csak a szex és az alkohol érdekel. Szeretnénk bebizonyítani, hogy igenis többre vagyunk képesek ennél. Csak hagyjanak minket is megszólalni. Az Éva engedte, és látjuk, mi lett a vége: egy gyönyörű, érzelmekkel teli melléklet, amit mi, fiatalok készítettünk. Természetesen a rengeteg segítséget, amit kaptunk az igazi szerkesztőktől ezúton is köszönjük” – fogalmaz Lóránt Gergő az ifjú titánok, a Z-generáció tagja nevében. „Megmutatjuk, milyen szerintünk a világ, és hogy minek kéne még változnia ahhoz, hogy végre egy normális társadalomban tudjunk élni. Az elfogadás volt az egyik legfontosabb szó, amit minden meetingen elmondtunk. Igenis el kell fogadnunk másokat. Elég jó irányba haladunk, de még mindig lemaradásban vagyunk, mondjuk, Amerikához képest.”
Az offline megjelenés mellett az online térben is útjára indult a Teenboss: a www.teenboss.hu oldalon a szerzők legfrissebb írásaival találkozhatnak az olvasók, valamint az Instagram és a Snapchat felületeken is nyomon követhetik az újdonsült magazinkészítők mindennapjait.
A mellékletről és az ahhoz kapcsolódó digitális tartalomról bővebb információt a szeptember 12-én megrendezésre kerülő Digitália konferencia keretében kaphatnak az érdeklődők