Mai vendégeink Csoknyainé Horváth Gertrud, a dm drogerie markt Magyarország ügyvezetője és Kanyó Roland marketing és PR menedzser.
A dm utolsó lezárt üzleti éve kiugró növekedést mutat: a drogéria 17%-kal növelte árbevételét, ami így elérte a 244 milliárd forintot. Vendégeimmel megpróbálunk a számok mögé nézni: melyek a siker tényezői? A felsorolás nyilván hosszú lenne, de néhány gondolatot érdemes előre felvillantani: befektetés a digitális platformokba és szolgáltatásokba, az IT és logisztika dinamikus fejlesztése, és olyan belső eszközök munkába állítása, mint a dmGPT.
Aztán beszélünk a fenntarthatóságról is, két aspektusból: egyrészt megnézzük, mit tesznek a környezeti fenntarthatóságért, másrészt megvizsgáljuk az üzleti fenntarthatóság tényezőit. Itt olyan hívószavak kerülnek elő, mint az üzlethálózat fejlesztése, az omnichannel értékesítés, a dm app és az active beauty törzsvásárlói program.
Beszélünk a cégnek a társadalmi ügyek iránti elkötelezettségéről. Megint előzetes hívószavak a beszélgetéshez: női egészség, Együtt egymásért, Nap gyermekei, Giving Friday… Röviden kitérünk a díjaikra, az idén elnyert elismerésekre, és beszélünk arról is, milyen év lesz 2025, mire lehet alapozni a következő időszak növekedését.