24.06.20. Horvath Rita | Publicis Groupe Hungary

Podcast

Vendég: Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary médiavezetője

Horváth Rita a Viasat3 televíziónál kezdte, de igen hamar médiaügynökségi munkára váltott.
A Vivaki, Starcom, Publicis cégnevek változatos pályára utalnak, de valójában ezek az
ügynökségi márkák ugyanahhoz a cégcsoporthoz tartoznak.

Első témánk a reklám-, média-, digitális ügynökségek konvergenciája. Hányféle
tevékenységet végez a Publicis jelenleg, és mit jelent az egycsatornás munkavégzés?
Beszélünk arról, miért csökkenek a büdzsék a cégek árbevételéhez viszonyítva. Napjaink
egyik trendje, hogy a büdzsék egyre nagyobb része megy az azonnali konverzióra.
Márkaépítés vs performancia: indokolt a „vs” ? Valóban mindent felülír az azonnali konverzió
igénye?
Megbeszéljük azt is, miért kell márkát építeni. Milyen összefüggés van a márka és üzleti
eredményesség között? (A sales és a mktg nem két külön univerzum!)
Zárásképpen ránézünk a mai magyar piacra, ahol látszólag csak az ár számít… Mit hozhat a
jövő? Merre tart az ügynökségi munka? Mit jelent a mindennapokban az AI, algoritmusok?

SOCIAL MEDIA