A tartalommarketing és a marketingtechnológia stratégiai használatát értékelő Amfora Díjra összesen 26, jellemzően magas színvonalú pályázat érkezett.
Mint kiírók, nem csupán a jelentős pályázói aktivitást vettük örömmel, de azt is, hogy az esettanulmányok roppant széles körből érkeztek: minden kategóriában volt jelentkező, kis- és nagyvállalatok, hazai és külföldi, kereskedő és szolgáltató cégek, B2B és B2C kampányok egyaránt feltűntek a listán. Általánosságban elmondhatjuk, hogy mind a munkák, mind a pályázati anyagok minősége magas színvonalú, alátámasztja azt a kiemelt törekvésünket, hogy jó példákkal szolgálhassunk az iparág egészének.
Az ünnepek alatt a rövidlistára került pályázatokat újabb 2-2 zsűritag értékeli, és – a legmagasabb és legalacsonyabb pontszámok kivonása után – kialakuló végeredményt januárban, egy ünnepélyes díjátadón hozzuk nyilvánosságra.
A shortlistre kategóriánként az alábbi pályázatok kerültek (a cím mellett a beadó céget, ügynökséget tüntettük fel):
Hírlevél és eDM
- MEC: Magyar Telekom Elderly Care
Közösségimédia-kampányok
- Crane: MasterCard fesztivál aktivitások 2015
- Számlázz.hu: Online számlázásról izgalmasan? – Számlázz.hu ‘user insight’ videó-sorozat
- Tartalmi projektek támogatása performance megoldásokkal
- OMD: UPC My Prime
- MediaCom: Rossmann Webshop Rebranding kampány
Blogok, weboldalak, microsite-ok, appok
- Budai Egészségközpont Kft.: Útikalauz Anatómiába Edukációs Blog
- Crane: Magyar Instagram Körkép
- Origo: Reblog Maraton
- Origo: Profession.hu Karrier teszt
- Origo: A Life.hu és a Magne B6 bemutatja: Tudatos Élet Teszt
- Origo: Vodafone Apple Keynote
Hagyományos médiában megjelenő tartalommarketing kampányok támogatása digitális technológiai eszközökkel
- Havas Media: OLX bevezető kampány ősz
- MEC: Magyar Telekom Sharing Economy
- Experience TEN: SPAR Sorsjegy 6 aktivitás
- Café: Auchan – Arnold és Oszkár
- Femina: Nestlé, Teljes élet jó étel
- Mito: Windows 10 – A nagy frissítés napja
Integrált megoldások
- Allianz Tudásközpont + Közös jövőnk konferencia
- Sanofi Aventis: Normaflore Mesedoboz kampány
- MEC: Nestlé, Teljes élet jó étel
- OMD: UPC B2B Nagydíj
- Femina: Jófogás.hu Gardróbmustra
A szakmai zsűri tagjai:
Balaton Anita (Café PR), Boroznaki Gergő (Crane), Csillag Zoltán (Grabowski Digital/Márkamonitor), Damjanovich Nebojsa (Senpai Consulting), Fülöp Zoltán(Hírnévügynökség), Györke Orsolya (Ford Magyarország), Ihász Ingrid (MEC), Lencsés Dávid(Marquard Media), Szakács László (Grabowski Digital), Vihari Balázs (Renault Hungária)
Az Amfora Díj médiatámogatója a Marquard Media.