A Pöttyös és a Magyar Olimpiai Bizottság megújult partnerségének keretében a Pöttyös olimpiai arcképcsarnok kártyacsomagja beköltözik az okostelefonokba, hogy applikáción is elérhető legyen a szurkolók számára.
Szintet lép a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) és a Pöttyös (valamint a gyártó FrieslandCampina Hungária) együttműködése, amely nyolcadik éve tart. A MOB és a Pöttyös 2016 óta működik együtt azzal a céllal, hogy Magyarország kiugró népszerűségnek örvendő márkája megismertesse és közelebb hozza a szurkoló közönséghez olimpikonjainkat, akik büszkén képviselik hazánkat a párizsi ötkarikás játékokon, és akikért közösen szurkolunk július 26-tól augusztus 11-ig.
A Pöttyös és a MOB az olimpiára készülve, a korábbi hagyományok szerint kétszáz darabból álló, új szurkolói kártyacsomagot készített, amelyeken az olimpikonok mellett paralimpikonok és legendák (korábbi olimpiai bajnokok) is helyet kaptak. Az eredeti cél változatlanul az, hogy az olimpiai csapatot és a legendákat széles körben, magyarok milliói számára „testközelbe” hozzák. A szurkolói aktivitás 2024-ben a trendeket és szokásokat követve megújul és nagyrészt a digitális térbe költözve, huszonegyedik századi arculatban és még több információ tartalommal folytatódik tovább.
„A Pöttyös sikere mögött együtt van jelen a gazdag múlt és a folyamatos innováció. Közel 60 éve készítjük Magyarország kedvenc túródesszertjét és az évtizedek alatt magyar fogyasztók millióihoz juttattuk el a Pöttyös élményt, régi és új generációkhoz egyaránt. A termékfejlesztés és a kínálat változatossága vezető és megbízható élelmiszeripari vállalatként fontos része a küldetésünknek. A megújulásra való folyamatos törekvésünk jegyében újítottuk meg az olimpiai kártyáinkat is annak érdekében, hogy a szurkolók még praktikusabban, még izgalmasabb formában, még testközelibb élményekhez és információkhoz jussanak az olimpia magyar hőseről. Az alkalomra fejlesztett digitális platformunkon izgalmasan van ötvözve a sporttörténelem, a párizsi olimpiai csapatunk bemutatása, az olimpia alatt folyamatosan frissülő információk, illetve a szurkolók aktiválása. Köszönjük a Magyar Olimpiai Bizottságnak, hogy együttműködhetünk ebben a küldetésben” – mondta Szecskó Ferenc, a Pöttyöst gyártó és forgalmazó FrieslandCampina Hungária vezérigazgatója.
„A Nemzetközi Olimpiai Bizottság és persze a magyar is a legfontosabb feladatai között tartja számon, hogy minél több fiatallal ismertesse meg az olimpiai értékeket, úgy, mint kiválóság, tisztelet, barátság. Ennek egyik feltétele, hogy a fiatalok ismerjék a legendás sportolókat, sporttörténeteket, és persze az éppen aktuális olimpiai játékokon is tudják, hogy kinek szurkolhatnak – mondta Gyulay Zsolt, a MOB elnöke. – Utóbbiban segít a MOB és a Pöttyös közös projektje, amely immár nyolc éve tart, és amelynek hatalmas ereje van, megmondom őszintén, nem is gondoltam volna, hogy ekkora. A riói kártyacsomagban én is szerepeltem, és a mai napig előfordul, hogy arra az akkori kártyára kérnek tőlem aláírást. És téved, aki azt hiszi, hogy csak a fiatalok gyűjtik ezeket a kártyákat, mert a saját tapasztalataimra alapozva mondhatom, hogy a felnőttek körében is nagyon népszerűek, csakúgy, mint maga a Pöttyös, amelyből az olimpiai faluba is viszünk majd ki, hogy a versenyek feszültségét hazai finomsággal vezethessék le sportolóink.”
A különleges kiadású, Hajrá, Magyarok! Trikolór Túró Rudik 2024. május közepén kerülnek a boltok polcaira.