13 hazai termékkel nyerte el az Érték és Minőség Nagydíjat a Lidl Magyarország

Hírek Kiemelt

A Lidl az idei évben három pályázat keretében két termékcsaláddal és egy termékkel önállóan pályázott.

 

A nosztalgia kifli termékcsalád négy árucikkével (hagyományos ízvilág, teljes kiőrlésű, pur-pur lisztes és sajttal szórt változat), a Pikok Pure parasztkolbásszal, továbbá az édesszájú vásárlók igényeire reagálva nemrégiben bevezetett Confiserie Firenze sütemény termékcsaládba tartozó nyolc finomsággal (habos szelet, kókuszkocka, mini sajtos roló, hólabda, piskótatekercs, mézes szelet, puncs szelet és zserbó szelet).

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője az elismerések átvételét követően elmondta: „A Lidl Magyarország a kiskereskedelmi szektor piacvezetőjeként kiemelt figyelmet szentel annak, hogy a vásárlók számára kiváló minőségű és jó ár-érték arányú termékeket kínáljon, és népszerűsítse, előnyben részesítse a magyar termékeket. Az Érték és Minőség Nagydíjon évről-évre megméretjük magunkat és az elnyert díjak rendkívül fontos szakmai visszaigazolását jelentik annak, hogy termékeink kimagasló minőséget képviselnek a hazai piacon. Mindemellett segítik a vásárlókat a tudatos választásban, akik a hazai termékek vásárlásával maguk is hozzájárulhatnak a magyar gazdaság erősítéshez.”

A Lidl Magyarország 2013-ban indította útjára a „Lidl a magyar beszállítókért” programját. A vállalat nem titkolt célja az volt, hogy a kormányzati törekvésekkel összhangban támogassa a magyar beszállítókat, kkv-kat, termelőket és ezáltal hozzájáruljon a hazai gazdaság fejlődéséhez – írják.

 

SOCIAL MEDIA