″Papírforma″ a Toyota háziversenyén

Hírek

Ötödik alkalommal szerezte meg a Koto Autóház a legjobb hazai szalonnak járó Ichiban díjat

A megbízhatósági és ügyfél-elégedettségi felméréseken rendszerint élen végző Toyota az ügyfelek visszajelzései alapján minden évben az úgynevezett Ichiban díjjal kitünteti azon 45 európai márkakereskedőjét, akik a legjobbnak bizonyulnak az ügyfelek kiszolgálása terén. Az Ichiban japánul azt jelenti: “Első Számú”, és a verseny azokat a márkakereskedéseket díjazza, amelyek a legmagasabb szinten vívják ki ügyfeleik megbecsülését és szeretetét. Az idei magyar díjazott a Kaposváron és Nagykanizsán Toyota márkakereskedéssel rendelkező Koto Autóház volt, amely hazánkban egyedülálló módon, immár ötödik alkalommal hozta el a rangos elismerést.

Minden évben több mint 2500 európai Toyota márkakereskedés vetélkedik azért a kitüntetésért, hogy a 45 Ichiban-győztes egyike lehessen, bebizonyítva elkötelezettségét az „Ügyfél az Első!” filozófia iránt. Az autónak legendás minősége és megbízhatósága mellett az ügyfélkiszolgálás kimagasló színvonaláról ismert Toyota gyönyörű környezetben, a Skót Felföldön fekvő Perthsire-ben rendezte meg a 2018-as Ichiban Award díjkiosztó ünnepségét. A díjazottak közt három olyan is akadt, akik már tíz alkalommal nyertek, idén azonban 18 olyan márkaképviselet is dobogóra állhatott, akik most először kapták meg a ‘Város legjobb márkakereskedése’ címet. Az ünnepségen Dr Johan van Zyl, a Toyota európai elnök-vezérigazgatója nagy elismeréssel szólt a kimagasló teljesítményt elért kereskedések képviselőihez, kihangsúlyozva annak fontosságát, hogy személyre szabott élményt kell teremteni minden egyes vásárló számára, aki érdeklődik a márka iránt.

Az idei magyar díjazott Toyota Koto Autóház 1992 óta szolgálja ki a Toyota ügyfeleket Kaposváron, 2006 óta pedig már Nagykanizsán is (a két márkakereskedés 2016-ban esett át teljeskörű megújuláson). A több, mint 5000 aktív ügyféllel rendelkező márkakereskedés Magyarországon egyedüli Toyota márkakereskedőként 2009, 2012, 2015 és 2016 után 2018-ban immár ötödik alkalommal nyerte el a rangos Ichiban díjat.

„A Koto Autóházban elköteleződtünk a Toyota üzleti filozófiája mellett. Ezért hitelesen, és jó szívvel tudjuk ajánlani a kimagasló minőségű, környezetbarát Toyota gépkocsik megbízhatóságát, biztonságosságát, és értékállóságát. Meggyőződésem, hogy elégedettséget elérni és megtartani csak felkészült, kiegyensúlyozott, és lojális munkatársakkal lehet, ezért eltökélten dolgozunk a kifogástalan cégkultúra kialakításában. Őszintén hiszem, hogy folyamatos képzésekkel, több empátiával egyre jobb csapatszellemet alakíthatunk ki, amelynek következménye a gyorsabb, pontosabb és magasabb szintű szolgáltatás. Naprakész szakértő gárdánk igyekszik olyan minőségi kapcsolatot kialakítani a Toyota vásárlókkal, amelyre ügyfélként mi is számítunk. A Toyota ezt tanítja nekünk 25 éve!”- fogalmaz az ötödik Ichiban díj kapcsán Tóth László, a Koto Autóház tulajdonos-ügyvezetője.

„Az ügyfelek legmagasabb színvonalú kiszolgálása vállalatunk alapfilozófiája, amelyet a mostani kiemelkedően sikeres időszakban sem szabad szem elől tévesztenünk, hiszen ez ügyfeleink elégedettségének és ezáltal hosszútávú növekedésünk kikezdhetetlen alapja. A Koto Autóház ügyfélközpontú megközelítése még a Toyota magyarországi márkakereskedői hálózatán belül is kiemelkedik, elég, ha csak a Kaposváron a szervizmunkák idejére ügyfeleiknek elsőként kínált ingyenes csereautót vagy taxiszolgáltatást, vagy szolgáltatásaik folyamatosan bővülő körét említjük. Gratulálunk a Koto Autóház minden munkatársának, akik a szigorú Ichiban értékelési rendszerünk alapján 2017-ban immáron ötödik alkalommal, jól megérdemelten a legjobb eredményt érték el a hazai Toyota márkakereskedői hálózatban. – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central EuropeMagyarországért felelős igazgatója.

A Koto Autóház ügyvezetőjeként Tóth László a márkakereskedés küldetését egyébiránt abban látja, hogy különleges figyelmet szenteljenek a kimagasló minőségű Toyota modellek megbízhatóságára, az értékesítés utáni gondozására, a környezettudatosabb közlekedés népszerűsítésére és elősegítésére. Az ügyvezető megfogalmazása szerint a vállalat jövőképe, hogy a Toyota-Koto kettős piaci elsőségét hosszú távon megőrizve, csapatával folyamatosan formálja ügyfélkörének környezetjavító szemléletét, növelve a környezetbarát hibrid technológia népszerűségét, ami által csökken az emisszió, és javul a városi életminőség.

A Toyota Motor Europe NV/SA (TME) felügyeli a Toyota és a Lexus járműveinek, alkatrészeinek és kiegészítőinek teljes körű forgalmazását és marketing-tevékenységét, valamint irányítja a Toyota európai gyártó és tervezői tevékenységeit. Európában mintegy 20.000 ember áll – közvetlenül vagy közvetve – a Toyota alkalmazásában, s a vállalat 1990 óta több mint 9 milliárd eurót fordított európai befektetéseire. A Toyota európai tevékenységeit 29 Nemzeti Marketing és Kereskedelmi Vállalatból álló hálózat támogatja 53 országban, összesen mintegy 3.000 értékesítési ponttal és kilenc gyártóüzemmel. 2017-ben a Toyota 1.001.662 darab Toyota és Lexus modellt értékesített Európában.

SOCIAL MEDIA