Piac

A tech-márkák dominálnak 2017-ben

A tech-márkák dominálnak 2017-ben

A WPP és a Kantar Millward Brown 12. alkalommal állította össze a legértékesebb márkák listáját.

TOVÁBB OLVASOM

Digitális hirdetések: Ahol a divatkövetés nem mindig kifizetődő

Digitális hirdetések: Ahol a divatkövetés nem mindig kifizetődő

Mi motiválhat egy céget, hogy miközben kétségei vannak egyes csatornák hatékonyságával kapcsolatban, mégis egye többet invesztál a hirdetésekbe?

TOVÁBB OLVASOM

Félmillió eurós befektetést kapott a Barion

Félmillió eurós befektetést kapott a Barion

Hazai angyalbefektetők indítják el nemzetközi pályán az egyik legígéretesebb magyar fintech startup céget, a Bariont.

TOVÁBB OLVASOM

Az Audi a Team Red-et választotta

Az Audi a Team Red-et választotta

Az Audi Hungária Motor Kft. – Magyarország legnagyobb termelő vállalata – a Team Red-et választotta stratégiai és kommunikációs ügynökségéül.

TOVÁBB OLVASOM

Trendfigyelést végez a Neo Interactive az eMAG számára

Trendfigyelést végez a Neo Interactive az eMAG számára

Az eMAG social media tartalmaihoz nyújt muníciót az ügynökség.

TOVÁBB OLVASOM