Zlatan Ibrahimović az XTB új reklámkampányában

Hírek

Márkanagykövete, Zlatan Ibrahimović főszereplésével bemutatta legújabb reklámkampányát a Magyarországon is elérhető globális befektetési alkalmazás, az XTB. A kampány az eddigi legnagyobb a vállalat történetében, amely 4 kontinens 13 piacán, köztük Magyarországon fut majd az év végéig.

 

Az XTB az elmúlt hat hónapban jelentősen bővítette nemzetközi jelenlétét: míg Franciaországban, az Egyesült Királyságban és Lengyelországban a termékkínálat bővült, a szabályozási környezet változásai lehetővé tették a kínálat fejlesztését Magyarországon és Chilében is.

A magyar piacra való visszatérést egy erőteljes marketingkampány kísérte, amely Zlatan Ibrahimović közreműködésével az „Ahol a pénze dolgozik” üzenetre épült.

Az új kampány ezt az irányt folytatja, és arra ösztönöz mindenkit, hogy csatlakozzon azokhoz, akik aktívan dolgoztatják a pénzüket. A pénzügyi önrendelkezés a hozzáférhetőséggel kezdődik: a befektetés korábban egy titkos klubnak tűnt, ma viszont az okostelefonok által már ott van mindenki zsebében. Egyre bővül azok köre, akik nemcsak beszélnek a befektetésről, hanem önálló lépéseket is tesznek pénzügyi jövőjük biztosítására.

 

4 kontinens, 13 piac

A kampány Latin-Amerika, Európa, a Közel-Kelet és Ázsia összesen 13 piacán lesz látható. A Zlatan szereplésével készült hirdetések digitális csatornákon, televízióban, CTV-n és videó-on-demand platformokon jelennek meg, emellett közterületeken, kültéri és digitális kültéri reklámok formájában is elérhetőek lesznek. Egyes piacokon rádióban és moziban is megjelenik a kampány, amely fokozatosan kerül bevezetésre, és az év végéig tart.

„Az XTB az elmúlt években univerzális befektetési applikációvá vált, a legújabb kampányunk ezt a változást emeli ki. Érzelemvezérelt kommunikációra törekszünk, hogy megváltoztassuk az emberek befektetésről alkotott képét, és azt a mindennapok részévé tegyük. A befektetés ma már szükségszerűség, és mindenkinek érdemes elgondolkodnia azon, hogyan dolgoztathatná a pénzét – függetlenül attól, mekkora összeggel indul. Sokan kivárnak, míg elegendő pénzük lesz, pedig napi 5 euró befektetése is sokat számít. Nincs rossz időpont a kezdésre – ez az üzenet áll kampányunk középpontjában.” – mondta Vladimír Holovka, az XTB Csehországért, Szlovákiáért és Magyarországért felelős igazgatója.

A kampánykoncepciót a lengyel 180heartbeats + JUNG v MATT ügynökség dolgozta ki. A reklámfilmet Varsóban forgatták, rendezője Marcin Filipek volt. A gyártást a DOBRO produkciós cég végezte, az utómunkát a Platige Image csapata készítette, a zenét pedig Piotr Krygier szerezte.

SOCIAL MEDIA