A szakember, aki korábban értékesítési és marketingpozíciókban is dolgozott a cégcsoportnál, Linda Jacksonnak, a Citroën márka vezérigazgatójának jelent majd.
Az 50 éves Xavier Peugeot a Sorbonne-on diplomázott menedzsmentből, majd a Dauphine Egyetemen végezte posztgraduális tanulmányait. A PSA Peugeot Citroën csoporthoz 1994-ben csatlakozott.
2005 és 2007 között a holland Peugeot-leányvállalatot vezette, 2009-től 2011-ig pedig a Peugeot márka marketing és kommunikációs igazgatója volt. Ebben a minőségében vezette a Peugeot márka 2010 elején indult megújítását is.2012 óta a Peugeot terméktervezési vezetőjeként sokat tett a márka globális termékvonalának egységesítéséért.
Erre a tapasztalatra építhet majd 2014 novemberétől a Citroën terméktervezési vezetőjeként. Elődje, Thomas d’Haussy a csoporton belül más területen folytatja munkáját.