A WPP hálózathoz tartozó Geometry globális üzletfejlesztési vezetővé léptette elő William Goodot. Az újonnan létrehozott pozíciót betöltő szakember közvetlenül Beth Ann Kaminkow, a vállalat globális vezérigazgatójának irányítása alatt dolgozik.
Will Good új szerepkörében a globális üzletfejlesztési infrastruktúra további erősítéséért és annak lokális new business tevékenységekkel való összehangolásáért felel.
„A Geometry Beth Ann Kaminkow és Stacey Ryan-Cornelius 2019-es érkezése óta nagyszabású, izgalmas átalakuláson ment keresztül. Ennek részeként finomhangoltuk szakmai megoldásainkat annak érdekében, hogy hatékonyabb, gyorsabb ütemű növekedéshez segítsük új és meglévő ügyfeleinket. Büszke vagyok, hogy egy ilyen erős és határozott jövőképpel rendelkező menedzsment csapat tagja lehetek, amely új platformra helyezi a kereskedelemről és a kreativitásról való gondolkodást” – nyilatkozta kinevezése kapcsán Will Good.
Beth Ann Kaminkow, a a Geometry globális vezérigazgatója hozzátette: „A kereskedelem előtt új távlatok nyíltak mind média-, mind marketing szempontból: a márkákat korábban nem használt, új eszköztárral lehet a fogyasztók számára láthatóvá tenni. Will Good egyaránt kimagasló szakértelemmel bír az úttörő megoldások fejlesztése és az ügyfélkapcsolatok hatékony kiépítése terén. A Geometry Coca-Cola csapatának fejeként és EMEA régiós new business vezetőként pedig már bebizonyította, hogy az általa képviselt szakmai értékek nagyban segítik a cégcsoportot abban, hogy a Geometry az üzleti lehetőségeket megragadva stabilan és fenntartható módon növekedhessen.”
A kinevezés része a Beth Ann Kaminkow által elindított, a több mint 40 piacot egységes hálózatba foglaló átalakulásnak, amelynek céljai között szerepel egy új globális Geometry-vezetés kialakítása. Kaminkow irányításával a Geometry új módszertani alapokra helyezte munkáját, és immár Creative Commerce ügynökségként, Living Commerce tervezési rendszere segítségével és a legújabb technológiák felhasználásával szolgálja ki az ügyfeleit.