Szakmailag erős és energikus vezetővel bővült a Café Communications csapata. Várkonyi Eni a kreatív divízió vizuális munkájának irányításáért felel. Feladata, hogy tovább erősítse az ügynökségnél az ötletalapú, magas színvonalú vizuális munkákat.
„Új szemléletmódot szeretnék belevinni a már megszokott vizuális világunkba. Bízom benne, hogy a megoldásorientált szemléletem segít abban, hogy szakmailag mindig a legjobbat adjuk ki a jövőben is a kezünkből. Olyan munkákat, amelyek még inkább tükrözik kreativitást, az innovációt, az előremutató vizuális világot” – hangsúlyozta Várkonyi Eni, aki Head of Artként kiemelten vesz részt az OTP kampányaiban.
A Cafénál biztosak abban, hogy az új középvezető csatlakozásával a kreatív divízión belüli közös, integrált munka egész folyamata még gördülékenyebbé, hatékonyabbá válhat a tervezéstől a gyakorlati megvalósításig.
„Eni látásmódja, személyisége, ötletei illeszkednek ahhoz az elképzeléshez, ami mentén fejlesztjük a Café kreatív csapatát. Építkező, teremtő szellemű gondolkodásmód mentén dolgozunk, amely a közvetlenségen és a műhelyszerű működésen alapul. A cél, hogy az ügyfeleinkkel és a csapattagokkal folytatott tartalmas beszélgetésekből megszülethessen a magas színvonalú, kreatív végeredmény” – mondta Zsembery Péter, a Café Communications társ-kreatívigazgatója.
Hozzátette, hogy ebben a munkában nagyon számítanak a számos szakmai díjjal kitüntetett kreatív szakember tapasztalataira, javaslataira. Annál is inkább, mert több mint 10 éves hazai ügynökségi múlttal rendelkezik. A J. Walter Thompson Worldwide-nál 8 esztendőt töltött art directorként, majd az Isobarnál dolgozott kreatív területen. Innen mint Head of Art igazolt át a Café csapatához idén májusban. Szakmai karrierje során dolgozott a legnagyobb FMCG, ingatlan és autóipari márkákon, illetve számos hazai márka arculata, bevezető és image kampánya fűződik a nevéhez.