Az online marketingszakember az Air France – KLM légitársaságtól érkezett a céghez, de dolgozott a Randstad Hungary online marketing és PR vezetőjeként is.
Varga Balázs 2007-ben a Budapesti Corvinus Egyetem marketingkommunikáció szakán diplomázott, majd tanulmányait követően a rotterdami Nimbuzz online marketingkampányain dolgozott. 2008 és 2010 között a McCann Erickson ügyfélképviselőjeként a Coca-Colával és a Nestlével foglalkozott. Az új marketingvezető komoly tapasztalattal bír a munkaerő-piaci kommunikáció területén is: 2010-től a Randstad Hungary online marketing és PR vezetője volt, nevéhez fűződik a ProfiPower beolvasztása, valamint a cég online marketing stratégiájának megtervezése és kivitelezése. 2012-től saját startup cégében, a SmartShopperben lát el ügyvezetői feladatokat.
Az Air France – KLM légitársaságtól regionális e-kereskedelmi menedzseri pozícióból váltott az állásportál marketingvezetői beosztásába. A szakember célja, hogy olyan márkastratégiát dolgozzon ki, amely a versenytársakétől különböző és a márkával hosszú távon is azonosítható üzenettel szólítja meg mind az álláskeresőket, mind a munkaadókat.