Az e-kereskedelmi vezetői pozícióra a SPAR ügyvezetése Bene Nikolettát kérte fel, aki 2014 márciusa óta irányította a marketing osztályt, s 2000 óta dolgozik a vállalatnál.
A SPAR számára az egyik legdinamikusabban fejlődő terület az online shop, amely több mint 1 milliárd forintos beruházás keretében valósult meg. A szolgáltatás jelenleg Budapesten és mintegy félszáz településen vehető igénybe.
A marketingosztály vezetője Németh Károly lett, aki 2011 óta marketingvezető-helyettesként dolgozott a SPAR-nál, előtte pedig a vállalat újmédia-menedzsere volt. Új pozíciójában a közel 20 fős marketing csapatot, valamint a támogató ügynökségek munkáját fogja össze.
A SPAR marketing osztályvezető-helyettesének Janó Dávid korábbi e-kereskedelmi vezetőt nevezték ki, aki 3 évig irányította az e-kereskedelmi területet. Előtte 2015-től területvezetőként, három éven át pedig áruházvezetőként erősítette a SPAR csapatát.
„Az októbertől életbelépő személyzeti változások a SPAR piaci pozícióinak erősítését szolgálják, s összhangban állnak a SPAR hazai stratégiájával” – állapítja meg a kereskedelmi vállalat közleménye.