A promócióban részt vevő áruházak látogatóit a márka élményközpontú kommunikációjához illő meglepetések várják.
Az áruházi promóció során a fogyasztók már a vásárlótérben találkozhatnak az egyedi Milka Szeretetkerék installációval, amelyen vásárlástól függetlenül mindenki egy szív alakú, gyengéd üzenet kap. Amennyiben 2 db Milka praliné terméket vásárol, a kasszazónán kívül ajándékot is átvehet. Többszínű Swarovski kristály medálok és olyan egyedi, hangrögzítővel ellátott képeslap lesz a meglepetés, amelyre bárki felmondhatja szeretetteli üzenetét és megörvendeztetheti vele kedvesét.
Az áruházi aktivitás 2014. február 7-14-ig zajlik majd hétvégenként a Tesco, Auchan, Spar és Interspar prémium üzleteiben, míg a Coop és CBA Príma kiválasztott áruházaiban 2014. február 13-14-én lesz.
A többszintű motivációs modellt a Mondelez Hungáia a Wonderduck ügynökséggel közösen dolgozta ki. A kampány Facebook oldalára egyedi applikációt tervezett a HPS ügynökség, amelynek használatával Valentin-napon hangüzenettel köszönthetjük szeretteinket.