A provokatív és figyelemfelkeltő tavaszi kampány folytatásaként szeptemberben újra egy merész és intenzív kampányba kezd a Bors napilap.
A tavaszi kampány alapjaiban változtatta meg a Bors eddigi kommunikációját. A lap 58 ezres átlagos eladása a kampány időszakában 4%-ot emelkedve 61 ezer fölé kúszott.
„A Republic Grouppal idén kezdtük a közös munkát, és már az első kampánynak is nagy sikere volt. A csapat gyorsan ráhangolódott a feladatra, ráéreztek a bulvár ízére. A „Csak a Bors meg ne tudja” platform jól működött egész évben, bízunk benne, hogy ez a kampány is beváltja a hozzá fűzött reményeinket. Elégedettek vagyunk az elkészült spotokkal, és úgy látjuk, hogy a koncepció még nagyon sok lehetőséget tartogat a következő évre is.” – nyilatkozta Simon Zsuzsa, a Lapcom Zrt. marketingvezetője.
Az elmúlt években a nyomtatott sajtóban tapasztalható volt, hogy ősszel visszaesik a napilapok iránti érdeklődés, amely az egész szektort rendkívül hátrányosan érinti. Az év során már 3 tévés kampánnyal jelentkezett a Lapcom Zrt. tulajdonában álló napilap, ám a legintenzívebb megjelenést őszre időzítették a fenti tendencia következtében.
„Mindannyian tudjuk, hogy a nyomtatott sajtó, főként a napilapok nehéz időszaknak néznek elébe. Éppen emiatt szinte a missziónknak érezzük azt, hogy a Lapcom Zrt.-nek valós megoldást és kézzel fogható eredményeket mutassunk fel egy-egy kampányidőszak végeztével” – nyilatkozta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatív igazgatója.
Az új kampány követi a korábbi sikeres koncepciót: folytatódnak a leleplezések, reklámfilmek és nyomtatott hirdetések is a titkok felderítését, illetve a lebukás pillanatát dolgozzák fel könnyed, humoros formában.
„Saját nézőpontból forgatott trash-stílusú filmek születtek, amelyek bulvárosan szájbarágós stíluselemeket is tartalmaznak és minden esetben a csattanóra összpontosítanak. A mi célunk pontosan az volt, hogy valószerű helyzeteket mutassunk be és ne egy túlidealizált reklámkonform világot” – tette hozzá Ónodi Szabó Mátyás, a Republic Group szövegíró csapatának vezetője, aki egyben a reklámfilmek rendezője is.
A „Lebukott a milliárdos„ és „Csődbe ment a világhírű zenész„ címre hallgató két új reklámfilmet augusztus 26-tól láthatják a nézők a TV-ben, de már elérhetőek a BorsOnline YouTube csatornáján is.