A dm Online Shopja immár összekapcsolható az active beauty törzsvásárlói programjával, így a többszörös pont ajánlatok már az online térben vásárlók számára is elérhető, akik a rendelés leadásától számított 3 órán belül a kiválasztott dm üzletben át is vehetik a termékeket.
A drogéria 2018-ban lépett be az online kereskedelem piacára. Az elmúlt négy évben az Online Shop folyamatosan fejlődött, és évről évre egyre több termék és szolgáltatás vált elérhetővé a dm weboldalán keresztül. A dm Online Shopja újabb mérföldkőhöz érkezett. A törzsvásárlóknak 2021. szeptember 1-től lehetősége van összekapcsolni active beauty fiókjukat az Online Shop fiókjukkal, és így számos előnyre tehetnek szert online rendelésük során:
- A megvásárolt termékek után a normál és a Pontvarázs ajánlatokban meghirdetett extra pontok is automatikusan gyűlnek, minden Online Shop-ban történt vásárlás során.
- A regisztrált törzsvásárlók a pontegyenlegüket az Online Shop felületén is meg tudják nézni, nem szükséges a másik fiókba bejelentkezni.
- Személyre szabott termékajánlatok várják, és az újdonságokat, valamint kedvezményeket így már elsőkézből kaphatják meg a tagok.
- Az online kuponcenterben aktivált e-kuponokokkal már a többszörös pontokat is tudják gyűjteni a vásárlók, így még több kedvezményhez juthatnak.
Az elmúlt években megnőtt online forgalom a kiszállítási lehetőségek bővítését tette szükségessé. A házhozszállítás és a bolti átvétel mellett mostantól az Expressz bolti átvétel lehetősége is megnyílt az online vásárlók számára. Az Expressz átvétel esetén a megrendelt termékeket a rendelés összekészítésétől számított 3 órán belül átvehetik a vásárlók a kiválasztott dm üzletben. Ebben az esetben a rendelést előre online fizeti ki a vásárló, így időt spórol. A drogéria ezzel újabb lépést tett a környezettudatosság felé, hiszen a kiszállítás nem károsítja a környezetet, a termékeket pedig újrahasznosított táskába készítik össze a drogéria munkatársai. A bejelentkezett vásárlók számára az Expressz átvétel díjtalan. A nem regisztrált vásárlók számára a szolgáltatás díja 399 Ft, függetlenül a megrendelés összegétől. A rendelés leadásának előfeltétele a kiválasztott üzletben található termékek készlete, amely a rendelés során látszik, így olyan terméket nem tud a vásárló a kosárba helyezni, ami az általa kiválasztott üzletben nem elérhető. A megrendelés feldolgozása a kiválasztott üzlet nyitvatartási idején belül maximum 3 óra. A csomag átvétele csak a nyitvatartási időben lehetséges.
“A most bevezetett fejlesztésekkel célunk, hogy az értékesítési csatornákat még hatékonyabban összekössük, átjárhatóvá tegyük és így megfeleljünk a mindig megújuló vásárlói igényeknek. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a törzsvásárlói programunkat, az online és bolti szolgáltatásainkat összehangoljuk, és ugyanazt a vásárlói élményt tudjuk nyújtani Online Shoppunkban is, amivel üzleteinkben találkozhatnak vásárlóink, amiért hűséget szavaznak nekünk.”- nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.