Újabb márka csatlakozott a Republic Group portfóliójához

Hírek

Februártól kezdődően a tavaly 25. születésnapját ünneplő ügynökség látja el a Garmin okosórák lead ügynökségi tevékenységét. A megbízásban szerepel a márka kreatív anyagainak elkészítése, valamint social media- és influencer stratégiájának, médiatervének kialakítása, továbbá eseménykommunikáció és rendezvényszervezés.

 

Bóna Linda, a Garmin marketingvezetője elmondta: „Profi segítségre van szükségünk, hogy szintet lépjünk a kommunikációnkban, ehhez pedig megtaláltuk a legmegfelelőbb partnert. A Republic Group eddigi munkái alapján és a találkozók során meggyőződtünk arról, hogy a brand megújítása a legjobb kezekbe kerül.”

A márka célja, hogy a sportközösségben elért sikerek mellett, a mindennapi, lifestyle használat kapcsán is a fogyasztók első számú választása legyen a Garmin okosóra.

Ónodi Lóránt, a Republic Group Creative Group Head-je és Ónodi Mátyás, szenior szövegíró: „Okos, letisztult és a városi dzsungel zajában is divatos megoldások. Már csak az a kérdés, hogy új ügyfelünk okosóráira gondolunk, vagy a legújabb Garmin kampányra. Hamarosan kiderül.” Nemsokára a közönség is találkozhat azokkal az új OOO hirdetésekkel, amelyeket a kreatív csapat készített a Garmin számára.

Az együttműködés célja, hogy minél szélesebb közönség számára egyértelmű legyen: a Garmin okosóra a mindennapok stílusos kiegészítője, számos hasznos, okos-funkciója mellett.

 

SOCIAL MEDIA