Vezetői kinevezésekkel és átfogó márkafrissítéssel lép új növekedési és innovációs szakaszba a Blikk, Magyarország egyik leglátogatottabb hírportálja és vezető napilapja. 2025. április 1-jétől Nagy Iván Zsolt veszi át a főszerkesztői posztot a blikk.hu-nál, valamint a Blikk nyomtatott kiadásánál is. Munkáját Szigeti Péter segíti majd, aki tartalomfejlesztési és innovációs vezetőként érkezik a kiadványokhoz.
Az új vezetők célja elsősorban a márka közéleti, gazdasági és tematikus tartalmának fejlesztése a Blikkre jellemző hírérzékenység, kíváncsiság, gyorsaság megőrzésével. A tartalmi megújulást a digitális és a nyomtatott platformok vizuális frissítése is kiegészíti a következő hónapokban.
Nagy Iván Zsolt több mint három évtizedes újságírói tapasztalatot hoz új feladatkörébe. Pályáját külpolitikai újságíróként kezdte a Magyar Nemzetnél, később a Magyar Hírlap, a Kossuth Rádió Krónika, a Figyelő, az Origó, majd 2012-től a HVG.hu szerkesztője, 2016-tól 2024 nyaráig pedig felelős szerkesztője volt. Jelentős szerepet vállalt a HVG360, az első előfizetéses rendszerű hazai hírmagazin elindításában, amelynek a 2019-es megjelenésétől csaknem öt évig szintén felelős szerkesztője volt. Szigeti Péter 2024 októberéig lapigazgatói pozíciót töltött be a Central Médiacsoport digitális portfóliójánál, azt megelőzően a 24.hu főszerkesztője volt és kulcsszerepet játszott a 24 Extra előfizetéses márka bevezetésében is.
A vezetői változásokra azt követően kerül sor, hogy Kolossváry Balázs lemondott posztjáról és közös megegyezéssel távozik a kiadótól. 1998-ban sportújságíróként kezdett a Blikknél, 2014-től, majd rövid kihagyás után 2020 óta irányította a szerkesztőség munkáját. Főszerkesztői vezetése alatt a Blikk működése sikeresen átállt a hagyományos nyomtatott fókuszú modellről a digitális szemléletre, és jelentős online növekedést ért el, miközben 23. éve őrzi vezető szerepét az országos terjesztésű nyomtatott napilapok között.
Kovács Tibor, a Ringier Hungary ügyvezető igazgatója így nyilatkozott: „Ezek a kinevezések és a közelgő dizájn frissítés a stratégiai céljainkat szolgálják. Elkötelezettek vagyunk a tartalomfejlesztés, a márka megújítás és az olvasói lojalitás megőrzése iránt, melyekhez erős alapot ad az elmúlt évek digitális növekedése és a régóta fennálló vezető pozíció a print piacon. Mindezt nagyban köszönhetjük Kolossváry Balázs szakmai munkájának és az újságírói hivatás iránti elkötelezettségének. A Blikk célja továbbra is az, hogy a magyar médiapiac élvonalában maradjon, alkalmazkodva az olvasói igények változásaihoz és a technológia fejlődéséhez, de megőrizve alapvető értékeit és újságírói hitelességét. Hiszünk benne, hogy Iván és Péter érkezése új, erős lendületet ad a további építkezéshez.”
Bár a változások új fejezetet nyitnak a Blikk tartalomfejlesztésében, de nem hoznak személyi változást a márka üzleti irányításában, amely továbbra is Kiss Eleonóra, a Ringier Hungary hírmédia üzletág-vezetőjének kezében marad. A médiacég vertikális termékdivízóját változatlanul Tóth-Császár Gergely irányítja a jövőben is.