Festékmárka, drogérialánc és gyógyszeripari cég választották a közelmúltban az ügynökséget.
A Dulux festékmárkára vonatkozó országos promóciót zár hamarosan az Akzo Nobel, melyet a HTX Advertising & Event szervezett a márkatulajdonos megbízásából, több mint 140 magán festékbolt részvételével. A Fess és nyerj! akció keretében a több körben kisorsolt nyeremények mellett garantált e-bolt utalvány ösztönzi a fogyasztókat. Az üzletekben többek között wobblerek, gondolakoronák és tájékoztató anyagok támogatják a kommunikációt.
„Az Akzo Nobel teljesesen új ügyfelünk, de nem a festékipar az egyetlen, ami felé nyitottunk az elmúlt negyedévben. A Novo Nordisk részére szervezett esemény kapcsán a gyógyszeripar, a Rossmann számára készített imázskampány révén pedig a drogéria kiskereskedelem is új szegmens az életünkben” – mondta Hajnal Tamás ügyvezető igazgató.