A hazai gyógyszeriparban, az FMCG-szektorban, valamint a Közel-Keleten is új megbízásokat nyert az ügynökség.
Az Insomnia az első negyedévben nyerte meg a Kéri Pharma kommunikációs tenderét, amit egy OTC termék teljeskörű kommunikációjára írt ki a gyógyszercég. A tendergyőzelem nyomán az ügynökség a Kéri Pharma több márkáját is gondozza majd a jövőben.
Az FMCG szektorban ugyancsak tenderen nyerte el az ügynökség a Watt energiaital-márka megbízását. A közös munka egyik első eredménye egy új ízkombináció áprilisi piaci bevezetése. Az új termék csomagolását és a bevezetés kreatívjait már az ügynökség tervezte.
A magyarországi sikerek mellett a több éve a Közel-Keleten is leányügynökséget működtető cég az arab piacon is tovább erősítette a pozícióit. A magyar és helyi munkatársakat egyaránt foglalkoztató Insomnia Middle East nyerte el a kuvaiti NTEC technológiai vállalat és a professzionális konyhai felszereléseket gyártó szaúd-arábiai Raqtan megbízását. Mindkét esetben arculattervezési és online marketing feladatokra szerződtek.