A mai napon a Michaeli, Schwartz & Brit Zrt. lett a 90.9 Jazzy Rádió és Klasszik Rádió 92.1, valamint a Target média 100 százalékos tulajdonosa. A két rádió vezetését továbbra is Suri Imre, a Magyar Jazz Rádió Kft. eddigi ügyvezetője fogja össze, így a műsorgyártás az eddig megszokott színvonalon folytatódik.
Rádiókkal bővíti portfólióját a Michaeli, Schwartz & Brit Zrt. A médiavállalat jelenleg a 168.hu és 168 Óra, a Pesti Hírlap, az ELLE, az ELLE Decoration és az elle.hu kiadója. Ezzel az akvizícióval a médiaholding tulajdonába került a 90.9 Jazzy Rádió, a Klasszik Rádió 92.1, valamint a rádiók reklámértékesítését végző Target Media is.
“Modern médiavállalatként fontos, hogy minél változatosabb legyen a portfóliónk, nem állhatunk meg a nyomtatott és online kiadványoknál. Jó úton haladunk afelé, hogy a partnereink legkülönbözőbb hirdetési igényeit is kiszolgálhassuk, hiszen a felületeink és a médiumok által elért közönség is egyre szélesebb és változatosabb. A Jazzy-t és a Klasszik rádiót is kategóriájában nagyon erős márkáknak tartom, amelyek komoly értéket képviselnek a hazai médiapiacon. Mindkét rádiót intellektuális zeneiség és tartalmi színvonal jellemzi, ezeket új tulajdonosként is szeretnénk megőrizni és biztosítani a hallgatók számára a jól megszokott magas minőséget” – mondta el Milkovics Pál, a Michaeli, Schwartz & Brit vezérigazgatója.
“Ez a változás óriási lehetőségeket tartogat a rádiók számára a tartalmi együttműködésekben is, és a hirdetők kiszolgálásában is. Mától egy erős médiacsoport részei vagyunk, amelynek köszönhetően gazdasági szempontból is stabilabb lábakon állunk. Nincs más dolgunk, mint fejlődni, növekedni és erősödni. Biztos vagyok benne, hogy ezt a pozitív változást a hallgatók is érzékelni fogják” – mondta el Suri Imre, a Magyar Jazz Rádió Kft. ügyvezetője.
A 90.9 Jazzy rádió hullámhosszán két éve hallható a Márkamonitor rádióműsora is, melyet Szakács László, a Márkamonitor tulajdonos-főszerkesztője vezet.