„Az ország legfiatalabb kreatív ügynökségét” 16-22 éves fiatalok alkotják.
2016-ban azzal a céllal született meg a squ.Ad, hogy a reklámiparban szakítsanak azzal az attitűddel, hogy megpróbálják kitalálni, mi tetszik a Z generációnak. Ha tudni akarják, kérdezzék őket. Úgy látták, hogy a Z-k jelentőségét az ügyfelek is felismerték, egyelőre azonban csak odáig jutottak el, hogy megpróbálják kitalálni, mi járhat a fejükben. Ez kevés. Részben, mert vagy eltalálják vagy nem, részben pedig azért, mert ami csak majdnem olyan, mint ami felkelti az érdeklődésüket, az nem kelti fel az érdeklődésüket. Arra reagálnak, ami pont olyan.
„A célcsoport részeseként az első és a legpontosabb insightokkal rendelkezünk a legszerteágazóbb kérdésekben, sokszínű hátterünk eredményeként. Legalapvetőbb elképzelésünk a nyugat felé irányulás, illetve az értékek megjelenítése a reklámban. Változott és folyamatosan változik a reklámokról alkotott kép a fiatalokban. Mi nem csak egy legfrissebb változatot ismerünk, hanem szerves részei vagyunk ezeknek a változásoknak, mint véleményformáló egyedekkel teli csapat. Mivel mi nem a reklámszakmába nőttünk bele, hanem a fiatalok körében alakítjuk ezt, kritikus szemmel tudjuk nézni és valós véleménnyel rendelkezünk egy reklám minőségéről a célcsoport elérését tekintve” – mondják.
A squ.Ad most várja minden olyan 16-22 év közötti fiatal jelentkezését, akik számára a cél a kreatívipar, vagy csak kipróbálnák magukat benne, akiknek nem csak véleményük van, de ötletük is, akik nem kérnek a hagyományos diákmunkákból, akik tudnak és akarnak csapatban dolgozni, akik szeretnék látni, hogy az ötleteik megvalósulnak. Jelentkezni ezen a linken lehet.