Az Offerista Group a magyarországi tartalomszolgáltatók közül elsőként a Central Médiacsoport partnerségben, közösen kialakított digitális marketing megoldásban teszi lehetővé , hogy a kereskedők és márkák egy kézből érjék el a lehető legtöbb magyar fogyasztót.
Első körben a Nosalty és a Startlap látogatói fognak találkozni az Offerista Widgettel, melyben a digitális reklámújságok kényelmesen lapozhatóak és átvezetik az érdeklődőket a retailerek saját oldalaira, ezzel valódi drive-to-store hatást eredményeznek.
Oliver Olschewski, az Offerista Group Hungary vezérigazgatója a Central Médiacsoporttal kibontakozó partnerségükről így nyilatkozott: „Büszkén jelentjük be együttműködésünket a Central Médiacsoporttal, és örömmel üdvözöljük őket partnereink között az egész Európára kiterjedő Offerista Native Networkben. Küldetésünk, hogy támogassuk a kiskereskedőket és a márkákat növekedésükben, és teljes körű, 360 fokos digitális marketingmegoldásokat biztosítsunk számukra. Csapatunk több mint 120 tapasztalt szakemberből áll, akik motiváltak az eredmények elérésére. Izgatottan várjuk, hogy veletek együtt megteremtsük a retail jövőjét!.”
Az együttműködés célja, hogy a magyarországi kiskereskedők egyetlen kézből a lehető legnagyobb közönséget érjék el.
„Folyamatosan keressük azokat az innovatív megoldásokat, amelyek lehetővé teszik ügyfeleink számára, hogy kiemelkedő elérésünket és a széles portfóliónkat felhasználva sikeresen elérjék üzleti céljaikat. Média cégként hazánkban először léptünk be erre a területre és ehhez kiváló szakmai partnert találtunk az Offerista Group csapatában” – mondta Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitáls üzletág vezetője.
Fotó: Firmbee.com/unsplash.com