Új számlás tarifacsaláddal jelentkezik a Telenor, és a vállalat weboldala is megújul

Hírek

Telenor Blue+ néven a Telenor Magyarország olyan új havidíjas tarifacsomagot vezet be, amely hónapról hónapra rugalmasan képes igazodni az ügyfelek igényeihez. A legolcsóbb Telenor Blue+ tarifacsomag már havi 2990 forinttól elérhető, és akár 100 gigabájtos adatcsomagot is lehet rendelni hozzá, míg a felső kategóriás Telenor Blue+ XXL díjcsomag korlátlan hanghívást, SMS-küldést és mobilinternetet biztosít belföldön.

Az új Telenor Blue+ díjcsomagot 2018. október 16-ától lehet megrendelni ötféle változatban: Telenor Blue+ XS, S, M, L és XXL jelöléssel. A legolcsóbb, két év hűséggel mindössze havi 2990 forintba kerülő Telenor Blue+ XS csomag 100 perc belföldi hanghívást és 1 gigabájt mobilinternetet tartalmaz.

A Telenor Blue+ S és M díjcsomagot választók hálózaton belül korlátlanul beszélhetnek, díjcsomagjuk hálózaton kívül 100, illetve 250 perc beszélgetést tartalmaz 2 gigabájt és 4 gigabájt belföldi mobilnetes adatforgalom mellett. Ehhez képest a Telenor Blue+ L és XXL tarifacsomagok korlátlan belföldi telefonálást biztosítanak. A Telenor Blue+ L csomaghoz ezen felül 8 gigabájt mobilinternet jár, míg az XXL esetében a beszélgetés, a belföldi mobilnetezés és SMS küldés egyaránt korlátlan.

Az új, Telenor Blue+ tarifacsomagok hűségszerződés nélkül is megvásárolhatók, de az ügyfelek igény szerint tizenegy hónapos hűséget vállalhatnak a választott tarifára, vagy huszonnégy hónapos hűséget a Telenorral. A tarifahűség vállalása állandó kedvezményt biztosít a Telenor Blue+ tarifa havidíjából, így érhető el az új tarifára a legalacsonyabb árpont, míg a huszonnégy hónapos Telenor hűségvállalás esetén, a tarifa nagysága szerint akár jelentős – nagyobb tarifák esetében magasabb – kedvezményszint érhető el új készülék vásárlása esetén.

100 gigabájtos adatjegy hozza el a korlátlanság élményét

A Telenor Blue+ tarifáinak fontos újítása, hogy az ezt választó ügyfelek minden hónapban az adott időszakban számukra szükséges kiegészítő mobil adatjegyet választhatják hozzá. A 1, 3 és 5 gigabájtos adatjegyek mellett a Telenor Blue+ díjcsomagot használók mindössze havi 5000 forintért akár 100 gigabájtos adatjegyet is vásárolhatnak. A bevezetési kampány részeként 2019. január 31-ig a 100GB-os adatjegyet a Telenor Magyarország bármely más számlás, lakossági tarifacsomagjához is megrendelhetik az érdeklődő ügyfelek, hogy kipróbálhassák annak előnyeit. A Telenor Blue+ díjcsomaggal a továbbiakban is elérhető marad ez az adatjegy. Az egyszeri adatjegyek bármelyike kombinálható egymással, illetve akár többször is megrendelhetőek egy számlacikluson belül.

 „A Telenor korábbi korlátlan és ingyenes mobiladat-forgalmat kínáló Hipernet-napjai, illetve a Telenor Blue+ előtt elérhető, promóciós tarifák használati szokásai alapján látjuk, hogy a Telenor Magyarország ügyfeleinek 99,5%-a havi 100 gigabájtnál kevesebb adatforgalmat használ fel a teljes szabadság mellett is, így az ő igényeiket a jutányos árú adatjegy teljes egészében képes kiszolgálni, miközben a korábbi tarifaajánlatoknál nagyobb rugalmasságot biztosít. Fontosnak tartottuk azonban, hogy ne kötelezzük ügyfeleinket hosszú hónapokra egy-egy óriás adatcsomag használatára, ha az ő igényeik is változóak. Ezért lehetővé tesszük számukra, hogy bármikor átváltsanak a kisebb adatcsomagok valamelyikére, ha éppen kevésbé intenzíven használnák a mobilinternetet, mindezt telefonszámuk megtartásával, pusztán a szolgáltatás ki-be kapcsolásával, egyszerűen elintézhetik. Ennek köszönhetően éves szinten jelentős összeget takaríthatnak meg” – mondta el Christoph Hauser, a Telenor Magyarország lakossági termékfejlesztési igazgatója.

Új tarifacsalád, megújult weboldal

Az új tarifacsalád bevezetésével párhuzamosan a Telenor Magyarország weboldala is megújult. A tavalyi évben elkezdett fejlesztéseknek köszönhetően az ügyfelek által leggyakrabban látogatott oldalak több mint 80%-a a címlapról mindössze két kattintással elérhetővé váltak. Ezt követte a mostani, a második fejlesztési hullám, amelyben a telenor.hu webshop kialakításának újragondolása, tökéletesítése volt az elsődleges cél. Az öt hónapos, intenzív fejlesztést két hónapos, ügyfelek bevonásával zajló tesztelés kísérte. A tesztelő csoport folyamatos visszajelzései alapján alakult ki a most nyilvánosan is elérhető felület, amellyel az ügyfélélmény további növelését kívánja biztosítani a Telenor már a közelgő karácsonyi időszakban is.

SOCIAL MEDIA