Rugalmas tarifaváltás, egyszerűsített hűségvállalás és több mobilnet az új Telenor MyBusiness tarifákban
„Iparágtól, cégmérettől, de akár a tulajdonosok életkorától, technológiára való nyitottságuktól függően sokféle igényt látunk a kisvállalkozások körében, azonban vannak közös elvárások a szolgáltatók felé. Ilyen a tarifák igényre szabhatósága, a rugalmasság, a készülékvásárlására fordítható kedvezmény, és az előfizetések átláthatósága. Az új Telenor MyBusiness tarifákkal arra törekedtünk, hogy ezeket figyelembe véve a legegyszerűbb ajánlatot nyújtsuk a piacon, apróbetűk és rejtett költségek nélkül.” – mondta el dr. Piller Gábor, a Telenor üzleti értékesítési- és marketingigazgatója.
„Adataink szerint a mobilinternet-használat a kisvállalkozások körében is folyamatosan növekszik, de még mindig elmarad a lakossági felhasználókétól, ahol a korlátlan adat lehetősége egy éve elérhető. Míg 2017 januárja és 2018 márciusa között a lakossági számlás előfizetők esetében ötszörösére nőtt az adathasználat, a kisvállalkozásoknál ez csak háromszoros volt; havi átlagos adatforgalmuk pedig jelenleg harmad akkora. A növekvő tendenciát figyelembe véve, és hogy a kisvállalkozásokat is a mobilinternet előnyeinek kihasználására buzdítsuk, az új Telenor MyBusiness tarifák megnövelt – vagy éppen korlátlan – adatkeretet tartalmaznak; és több újítást is hoznak.” – tette hozzá Piller.
Több rugalmasság és korlátlanság
A két tarifacsalád közül a Telenor MyBusiness Flexi egyedülálló újdonsága, és az ügyfelek rugalmasság iránti igényét szolgálja, hogy szabadon és díjmentesen válthatnak a csomagok között, akár kisebb tarifára is. Így azok a vállalkozások is biztonságban érezhetik magukat, amelyeknek időszakosan eltérő lebeszélhetőségre vagy mobilinternetre van szüksége.
A korlátlanságra való igény a Telenor felmérései szerint a hívás esetében már alapvetés a kisvállalkozónál, és ez a lakossági ügyfelek után az ő körükben is kezd megnyílni a mobilinternet felé. Ennek megfelelően a korlátlan lebeszélhetőség mellett korlátlan mobilnetes csomag is szerepel a Telenor MyBusiness Flexi, valamint az elsősorban a cégvezetők, és a mobiljukat intenzíven használók igényeit szolgáló Telenor MyBusiness Manager tarifacsaládban is.
A kisvállalkozások részéről egyértelműen nagy az igény a kedvezményes készülékvásárlásra, hűségüket a Telenor készülékvásárlási kerettel köszöni meg – a Telenor MyBusiness Manager tarifacsalád esetében megnövelt összeggel. Új, rugalmas elemként ezek a kedvezmények összevonhatók és megoszthatók. Azaz szabadon eldönthető, hogy az ügyfél az összes előfizetés után járó kedvezményeket mire és mikor költi el. Az összeg ráadásul a szerződés két éve alatt bármikor felhasználható részben vagy egészben, így a kedvezmény nem vész el.
Egy ügyfél, egy hűségidő
Amellett, hogy a Telenor MyBusiness Flexi csomagoknál csak SIM-kártya vásárlása esetén nincs hűségidő, újdonságként a Telenor kisvállalkozói tarifáinál megváltoztatja a hűségidő eddigi gyakorlatát: a Telenor MyBusiness Flexi tarifákra előfizetőknek mindössze egy hűségidővel kell számolniuk. Vagyis az első szerződéskötéstől számított 2 éves hűség nem hosszabbodik meg az új készülék vagy előfizetés vásárlásakor, ami átláthatóbb helyzetet jelent az ügyfeleknek.
Az új tarifacsalád bevezetését integrált kommunikációs kampány kíséri, amely az egyéni ügyféligényekre és a rugalmas megoldásokra fókuszál, „A Rugalmasság alap. Neked is, nekünk is!” szlogennel.