Az AmRest Holding SE, a Starbucks üzemeltetője a marketinges hátterű Hanna Nowakot nevezte ki Csehország és Magyarország új regionális vezetőjének.
Hanna Nowak 2013 januárjában csatlakozott az AmResthez vezető marketingmenedzserként. A 17 éves FMCG tapasztalattal rendelkező stratégiai és üzleti vezető korábban az Unilevernél dolgozott márkafejlesztési igazgatóként Londonban. Ezt megelőzően az egészségügyi és higiéniai termékeket gyártó Reckitt Benckiser marketingvezetőjeként tevékenykedett. Új pozíciójában a magyarországi és csehországi Starbucks üzletek működéséért felel.
„Nagyon izgatott vagyok, hogy részese lehetek a cseh- és magyarországi Starbucks csapatnak, hiszen ebben a két országban rengeteg elkötelezett rajongója van a márkának. A jövőbeli terveink között szerepel a kávézók számának további növelése, és hogy még közelebb kerüljünk vásárlóinkhoz” – mondta Hanna Nowak a kinevezésekor.
A márkaélmény fontosságát – legyen az üzleten belüli vagy épp a digitális térben szerzett – Howard Schultz, a Starbucks vezérigazgatója is kiemelte a munkatársaknak írt szeptemberi évértékelő levelében, melyben a cég kultúraalakító hatását és a fenntartható fejlődés melletti elkötelezettségét is hangsúlyozta.