Arnaud Belloni igazgatóként a marketing, kommunikációs és sport területekért lesz felelős.
Szeptember 1-jén a 48 éves, 22 éves autóipari tapasztalattal rendelkező Arnaud Belloni veszi át a Citroën márka marketingjéért, kommunikációjáért és a sportért felelős igazgatói pozíciót Julien Montarnaltól, aki a PSA Peugeot Citroën csoport közel-keleti és afrikai menedzsmentcsapatában kap új feladatot.
Belloni a Compiègne-i és Toulouse-i üzleti iskolákban tanult. 2002 és 2004 között a Skoda marketingosztályát vezette Franciaországban, majd a Fiat France csoportnál a Lancia márka csoportvezetője, valamint a Fiat, Alfa Romeo és Lancia márkák marketing és kommunikációs vezetője lett. Karrierje 2011-ben fordult nemzetközi irányba, amikor is a Fiat Chrysler csoport ázsiai-csendes óceáni régiójának marketingigazgatójaként hét márka 12 országbeli megjelenéséért felelt.
Új pozíciójában a Citroën márka vezérigazgatójának, Linda Jacksonnak jelent majd.