A Kifli további növekedésre készül, és egy tapasztalt vezetővel erősítette meg csapatát Fülöp Katalin személyében, aki a cég marketing-osztályát fogja vezetni, pozíciójának fókuszában elsősorban a brand áll.
Fülöp Katalin a Procter & Gamblenél eltöltött 15 éve alatt több különböző kategóriában is tapasztalatot szerzett a brandépítés terén, a távozása előtti években pedig a Pampers közép-európai marketing igazgatójaként dolgozott.
“A Kiflinél marketing-igazgatóként a legfőbb feladataim közé a brand építése, a marketing stratégiák fejlesztése, a vásárlói igények megismerése és ezáltal új vásárlók bevonzása tartozik” – mondta el Katalin.
A munka és a család mellett fennmaradó szabadidejében legszívesebben barátokkal beszélget egy kávé vagy egy pohár bor mellett. “A minőségi ételek szeretete volt az egyik indok, ami a Kiflihez vezetett, mostanában épp a mentes konyha rejtelmeivel ismerkedem” – tette hozzá Katalin.
“Nagyon örülök, hogy Kati csatlakozott a csapatunkhoz. A vásárlók iránti szenvedélye, a fenntarthatóságra való összpontosítás, valamint a családi márkák építése és az ügyfélkezelés terén elért fantasztikus eredményei kiválóan alkalmasak a Kifli magyarországi növekedésének felgyorsítására” – tette hozzá az ügyvezető, Gabriel Makki.