Új márkát épít az Accor

Hírek Kiemelt

Az utazók elvárásai megváltoztak: egyre inkább az őket és a környezetet tisztelő hotelélményeket keresnek. Az Accor az új trendekre hallgatva alkotta meg a greet márkát. Az autentikus élményeket kereső utazóknak szóló, alternatív vendéglátáson és fenntartható turizmuson alapuló új ajánlat ötvözi a környezettudatos megfontolásokat és a társadalmi felelősséget. A csoport legújabb economy márkája közösségi alapú, felelős, nem szabványosított brand, amely a jelenlegi trendeket figyelembe véve olyan utazókat céloz meg, akik értelmet keresnek fogyasztásuknak, és tudatában vannak, milyen hatást gyakorolnak a bolygóra.

A greet nevével és egyedi identitásával különbözteti meg magát az Accor Csoport portfolióján belül. Központi kérdésként kezelve az adományozás filozófiáját és a második esélyt, a greet szállodák élménymegosztásra kérik vendégeiket. A márka a formalitásokat mellőző, igényes alapszolgáltatásokat és a közös élményeket testesíti meg.

 

A greet egyedülálló economy márka az Accor portfoliójában

A 2019 elején alapított greet az Accor Csoport különleges része. A korábbi lifestyle márkák sikeres elindítását követően az Accor tovább bővíti portfólióját, hogy – összhangban a partnereivel – emlékezetes élményeket nyújtson a vendégeinek. A márkát az a megfigyelés inspirálta, hogy ma – minden eddiginél jobban – az utazók igényes és megfizethető szállodai élményt keresnek, miközben értelmet is adnának vásárlásaiknak és csökkentenék a bolygóra gyakorolt káros hatásokat. A greet koncepció a partnereknek flexibilis üzleti modelljével, a vendégeknek pedig teljesen új szállodai élménnyel ad választ erre a kettős kihívásra.

 

Vonzó márka vendégek és befektetők számára

A greet új életet lehel az economy szálloda-koncepcióba. A vállalati értékeket megtestesítve egyaránt szolgálja az új, alternatív kalandokat magába foglaló, nem standardizált, a világra nyitott szállodai élményeket kereső vendégeket, befektetőket és partnereket. Bár designjának sarokpontja a sokszínűség, a greet mégis megőrzi saját egyedi identitását – a márka egyik legfontosabb erőssége a szállodatulajdonosoknak kínált szabadság és rugalmasság. Csupán néhány kötelező elemet kell betartani, például a logó megjelenítése a közös terekben, a szabott árú menü, illetve az, hogy a szobák 20%-a 4-6 személyes legyen. A szállodatulajdonos szabadon kifejezheti magát, ha a greet három sarokpontja megvan: használt vagy ökotudatos beszállítóktól kapott tárgyak, a szokatlan dekorációs elemek értéknövelő újrahasznosítása, vagy ezen tárgyak újragondolása és felhasználása új céllal.

 A greet szállodákban a terek nem standardizáltak. A fókusz a másodlagos esélyt tartja szem előtt: egy már meglévő tér átalakítását barátságos, bensőséges helyszínné. „Az Accor megalakulása óta figyelemmel kíséri partnerei igényeit. A Sébastien Bazin vezérigazgató által kezdeményezett márkaportfolió-bővítési terv értelmében elkötelezettek vagyunk, hogy felejthetetlen élményeket nyújtsunk vendégeinknek, miközben folyamatosan támogatjuk a franchise-hálózatunkat – mondta Franck Gervais, az Accor Europe vezérigazgatója. – A greet elindításával célunk, hogy olyan márkamegoldást kínáljunk független szállodatulajdonosoknak, mely új élettel tölti fel a meglévő szállodai tereket, mindezt elérhető beruházással, legyen szó felújításról vagy újraépítésről.”

 

Támogatás a franchise-partnereknek és hosszú távú társadalmi felelősségvállalás

A vásárlói trendek fordulata azt is jelenti, hogy a márkákkal szemben magas az elvárás az elkötelezettséggel, a  fenntartható fejlődéssel és vállalati felelősségvállalással kapcsolatban. Az Accor nagyobb rugalmasságot és szabadságot ad a szállodatulajdonosoknak, így teremtve a vendégek és a társadalom új igényeire figyelő, pozitív vendéglátást. Ennek keretében a vállalat egy olyan rendszert is bemutatott, amely segíti a szállodatulajdonosokat a szállodai környezet megújításban. Partnerségek révén lehetővé válik, hogy a szállodák a társadalmi felelősségvállalás céljait is kövessék. A greet olyan vezető jótékonysági szervezetekkel működik együtt, mint az Emmaüs, mely lehetővé teszi a szállodatulajdonosoknak, hogy újrahasznosított bútorokat szerezzenek be, illetve a Valdelia ökoszervezet, amely teljeskörű megoldás keretében szállít el és hasznosít újra régi bútorokat bármilyen szervezettől. Az együttműködés a résztvevő szervezeteket is erősíteni fogja.

Egy másik kiemelt partnerség is elindult a C’est qui le Patron?! által 2019-ben indított „L’atelier Consommateur & Citoyen” kezdeményezéssel („Fogyasztó és polgár workshop”). Ennek során az Accor vendégek egy csoportjával együtt dolgozik a greet koncepcióján annak érdekében, hogy ez legyen a vezető fenntartható szállodaipari modell. „Ezeknek a partnerségeknek alapvető szerepe van abban, hogy a partnerek és a vendégek számára tett kötelezettségvállalásaink valósággá váljanak. A greet befogadó márka, ahol a közösség valóban kulcsszerepet játszik. Meggyőződésünk, hogy a közös munka révén olyan szinergiákat alakítunk ki mind nemzeti, mind helyi szinten, hogy annak pozitív hatása lesz a társadalomra” – mondta Franck Gervais.

A greet az első szállodamárka, mely ambiciózus megközelítésével megkérdőjelezi a tradicionális marketingmodellt, lehetővé téve a fogyasztók és a polgárok számára, hogy együtt alakítsák ki a vállalattal közösen saját terméküket, ezzel is felgyorsítva a társadalom számára létfontosságú és sürgető környezetvédelmi átalakulást.

A márka jövője

A márka első szállodája a Burgundy bordűlők szívében nyitott meg idén áprilisban. Számos új helyszínen nyílik greet a közeljövőben, többek között Marseille-ben (St. Charles et Aéroport), Lyon Perrache-ban, Párizsban, St-Witz-ben, Rennes-ben, Bourges-ban és St-Germain-en-Laye-ben. Az Accor 2030-ig 300 greet szállodát tervez nyitni Európában. A greet hálózata gyorsan terjeszkedik más európai helyszínekre is: az első greet szálloda Franciaországon kívül Darmstadtban nyílik a közelgő hónapokban.

SOCIAL MEDIA