A redesign célja bemutatni a pezsgőt, ami önmagában is stílusos kiegészítő. A mindennapi élvezetet emeli a luxus szintjére, hiszen a pezsgőzés életérzés!
„Mára a hazai design élet, a divatbemutatók szerves részévé vált és immár számos alkalommal koccintanak hazai alkotók új kollekcióinak megjelenésekor Hungariával. Így szinte természetes volt, hogy az új palackok Magyarország egyik legnagyobb és legrégibb múltra visszatekintő formatervezéssel foglalkozó rendezvényén, a születésnapi WAMP Design vásáron debütáljanak. Egy szülinapon pedig mi mással koccinthatnának a résztvevők, mint pezsgővel” – mondta Csomay András marketingvezető.
A márkaépítés és az arculatkialakítás egyik meghatározó európai stúdiója, a londoni Hunt Hanson tervezőiroda vett részt a Hungaria pezsgők új megjelenésének, címkéjének a megalkotásában.
A Hungaria pezsgők palackban érlelt és erjesztett minőségi pezsgők. A pezsgők, legalább 9 hónapot, de akár több évet is tölthetnek a pincékben, 1,5 literes erjesztő palackokban. Változnak a trendek, de a valódi stílus állandó. A Hungaria pezsgők minőségi, rendkívüli gondossággal válogatott szőlő̋ felhasználásával készülnek. A pezsgőkészítés során a kisszériás termékekre jellemző̋ gondossággal járnak el, úgy, hogy közben minden szempontból megfeleljenek a mennyiségi előállítás követelményeinek is. A márka egyik legfontosabb értéke az újítás képessége, amely az elkészítés során is érvényesül, hogy egyedi és minden izében minőségi pezsgő kerüljön a vásárlókhoz – írják.
„Az újításokkal azonban továbbra sem állunk le, annyit elárulhatunk, hogy már a pincében pihennek a következő év újdonságai” – mondta Koczuba Róbert, a cég Pezsgőmestere.