A Vermis digitális reklámügynökség felel 2022. második felétől két éven keresztül az Európában piacvezető, a világon pedig az egyik legnagyobb biztosítási és pénzügyi szolgáltatóház hazai kampányainak kreatív tervezéséért és gyártásáért.
![]()
Az ügynökség kétfordulós tenderen másodjára is elnyerte az Allianz magyarországi kampányaihoz kapcsolódó kreatív ügynökségi feladatok ellátásáról szóló projektek egy részét, így a Vermis további két évig lesz felelős a biztosítási márka egyes kreatív feladataiért.
A megbízás szerinti marketingkommunikációs kampányok magukba foglalják a nemzetközi kreatív anyagok (reklámfilmek, online és offline hirdetések) adaptációit, a kreatív anyagok fejlesztéseit (online és offline), az olyan kreatív produkciós munkák ellátását, mint a grafikai tervezés, a programozás, a szövegírás, vagy videók készítése, nyereményjátékok fejlesztése, valamint a kreatív tanácsadást.
Kocsis Dávid projektvezető, Vermis: „Célunk, hogy az elkövetkezendő két évben a különböző marketingkommunikációs kampányok segítségével fiatalítsuk a márkát, és közelebb hozzuk, érthetőbbé tegyük a biztosító által nyújtott szolgáltatásokat a hazai célcsoport minél szélesebb körében. Ez a második kétéves szerződésünk a márkával, 2020. óta dolgozunk együtt az Allianz Hungáriával, hálásak vagyunk, hogy ez alkalommal is bizalmat szavaztak nekünk.”
