Nagy Márton személyében új kreatív és stratégiai igazgató erősíti a Hinora Marketing Group-ot.
A szakember az utóbbi években a deepblue Networks Budapest account directoraként tevékenykedett. Több nemzetközi stratégiai márka, köztük a legfontosabb global value brand, a West Cigarettes globális kommunikációjáért volt felelős az ügynökség részéről és a világ szinte minden pontját érintően menedzselt projekteket az EMEA és Asia-Pacific térségben.
„Sok nemzetközi vállalat felismerte, hogy a klasszikus értelemben vett reklám fölött eljárt az idő. A fogyasztók felkészültek, tudják, hogy mit keresnek, mindemellett a technológia fejlődése ma már olyan mennyiségű és minőségű touchpoint kialakítását teszi lehetővé, ami alapvetéseket definiál újra a reklám világában. A brand aktiváció véleményem szerint a szakma egy új evolúciós szakasza. Az utóbbi néhány év során számos aktivációs projektet vezettem vagy voltam részese. Meglátásom szerint a tendencia az, hogy egyelőre a nemzetközi piacok legnagyobb szereplői nyúlnak ehhez a kommunikációs formához, viszont határozott célom, hogy új csapatommal, a Hinora Marketing Group-pal a brand aktiváció alkalmazási területét minél jobban szélesítsük”– nyilatkozta Nagy Márton.