Augusztustól Magyarfalvi Éva irányítja a Schibsted Hungary online piactereinek sales tevékenységét. A szakember a New Wave Media Group csoportvezetői pozíciójából érkezik az e-kereskedőhöz.
A szakember karrierjét a Viasat Hungária Zrt.-nél kezdte, ahol több munkakörben is bizonyított: terjesztési asszisztens pozícióból értékesítési menedzserig jutott. Az ott eltöltött több mint négy év után az Origo Zrt.-nél (ma New Wave Media Group Zrt.) folytatta pályafutását sales account, majd key account menedzserként, amely után 2012-ben az ügynökségi csoportvezető beosztást érdemelte ki. Nyolc évet töltött a médiacsoportnál, mielőtt a Schibstedhez igazolt, ahol az új vezetővel az oldalak elérését szeretnék még hatékonyabban monetizálni és a jelenlegi értékesítési csapatokat egyesíteni.
„Éva érkezését egy hosszú kiválasztási folyamat előzte meg. Biztos vagyok benne, hogy tapasztalatával a Jófogás és a Használtautó.hu összeolvadásával létrejött közös cég sales tevékenységét a következő szintre tudjuk emelni. Célunk, hogy a termékeinkben levő szinergiákat egy olyan kereskedelmi csapat aknázza ki, amely a folyamatosan növekvő árbevételek mellett tevékeny részese azon értékesítési termékfejlesztési folyamatoknak, amelyekkel tovább erősíthetjük az ingatlan, állás és jármű tárgycsoportjaink vezető szerepét. Éva szakmai múltjával, tapasztalatával, magabiztos tudásával, inspiratív személyiségével és rendkívüli csapatirányító képességével fontos része lesz a Schibsted hazai stratégiáját alakító management csapatunknak, és vezető szerepet várok tőle a kitűzött célok elérésében” – mondta el Palocsay Géza, a Schibsted Hungary ügyvezető igazgatója.