Új kampánnyal színezi ki a szeptemberi faleveleket a Republic Group és a STABILO

Hírek Kiemelt

Megszínesíti az őszt a STABILO és a százfős integrált reklámügynökség, a Republic Group. A tavalyi év sikere után a szeptemberi tanévkezdéshez igazított, online platformra tervezett STABILO point 88 kampány megvalósításához is a Republic Groupot kérte fel az ismert márka. A kampány szeptember végéig tart olyan influencerek közreműködésével, mint Emci Beauty és Trunk Tomi DABLTY. Utóbbi direkt erre a kampányra saját sneakert is tervez.

A kultikus tollairól mindenki által ismert STABILO a szeptember végéig tartó kampányát a Republic Group segítségével álmodta meg és bonyolítja le.

„Célunk az idei point 88 promócióval egyrészt az volt, hogy a tűfilcek széles palettáját közelebb hozzuk a Z generációhoz, és ezzel együtt széles körben közvetítsük azt az életérzést is, amit a STABILO színes és sokoldalú márkaszemélyisége képvisel.” – nyilatkozta Pankotai-Háber Nikolett, a STABILO marketing managere.

A Republic Group digitális csapatának bővülése egyre több online kampányban való részvételt tesz lehetővé a reklámügynökség számára. Ennek egyik következő állomása a STABILO point 88 kampány, ahol a komplex digitális stratégia direkt és indirekt módon igyekszik megszólítani a 13-16 éves korosztályt. A kampány mind a social media felületeken, mind a Google jól ismert szolgáltatásaival és neves influencerek bevonásával az eladásösztönzésre fókuszál.

A márka ismert vloggerekkel  ̶  Emci Beauty, Trunk Tomi DABLTY  ̶  több platformon is hirdeti a színes kollekciót. A kreatív koncepció a mostanában legmeghatározóbb tényezőre, a divatérzékenységre és a különlegesség fontosságára összpontosít. Ezt hivatott támogatni a fiatal korosztály két kiemelkedő influencerének részvétele is.

A feladat igen komplex háttérelemzést igényelt, mivel a mai fiatalok teljesen másképp kommunikálnak, és más online szokásokkal rendelkeznek, mint az elődeik. E témában a magyar szakirodalom és a kutatások száma is elenyésző, de még külföldön is csak mostanában kezdték el elemezni a Z-generációt és annak viselkedési mechanizmusait.

„Egyrészt nagyon izgalmas feladat ehhez a korosztályhoz szólni az online térben, hiszen nagyon sokféleképpen tudjuk az üzenetünket eljuttatni hozzájuk aszerint, hogy épp milyen csatornán keresztül kommunikálunk. Más-más formátumokat kell használnunk, és eltérő célokat kell meghatároznunk a sikeresség méréséhez a social medián belül.  Másrészről viszont nem egyszerű hosszú távon ’ott maradni a fejekben’, mert nagyon gyorsan és sok tartalmat fogyaszt ez a generáció” – nyilatkozta Oláh Alexandra, a Republic Group digitális vezetője.

A digitális divízió térnyerése a reklámügynökségen belül rendkívül intenzív – fél év alatt a duplájára nőtt a jelenleg is bővülő csapat létszáma, Oláh Alexandra irányítása alatt.

SOCIAL MEDIA