A vállalat a már létező országos értékesítési igazgatói pozíció mellett két új, funkcionális vezetői munkakört hoz létre: a marketing-üzemeltetés vezető és kereskedelmi kiválóság vezető pozíciókat.
Június elsejétől Bányi Katalin, a Coca-Cola HBC Magyarország jelenlegi kereskedelmi és marketing igazgatója a vállalatcsoport svájci kirendeltségénél folytatja karrierjét, mint kereskedelmi kiválóság vezető. Távozása után a vállalat kereskedelmi részlege új szervezeti struktúrában, három vezető pozíció köré épülve működik tovább. A már létező országos értékesítési igazgatói pozíció mellett két új, funkcionális vezetői munkakör jön létre: a marketing üzemeltetés vezető és a kereskedelmi kiválóság vezető.
Június elsejével Matskási Zoltánt (a leadképen) nevezték ki marketing-üzemeltetési vezetővé. Új pozíciójában többek között a vásárlói és csatorna programok végrehajtásáért és irányításáért, valamint új marketingtervek kidolgozásáért, végrehajtásáért és felügyeletéért lesz a felelős.
A szakember 1999-ben a Marsnál kezdte karrierjét, 2005-től a Nestlé Purinánál, majd a Nestlé Beverages-nél töltött be kereskedelmi és márka marketinges pozíciókat. A Coca-Cola HBC Magyarországhoz 2009-ben csatlakozott, az elmúlt években különböző kereskedelmi marketing feladatköröket látott el, majd kereskedelmi szolgáltatások vezetőként szerzett fontos értékesítési és vezetői tapasztalatot.
![]()
Ivády Gábor
Ugyancsak június elsejétől Ivády Gábor tölti be az új kereskedelmi kiválóság vezetői pozíciót. A szakember kiemelt figyelmet fordít majd a kategóriamenedzsmentre, nyomon követi, kiértékeli a kutatásokat és elemzéseket.
Ivády Gábor karrierjét az Unilevernél kezdte, majd a Reckitt Benckisernél a csatorna marketing csapat vezetőjeként folytatta. Röviddel azután, hogy csatorna marketing vezetőként belépett a Coca-Cola HBC Magyarországhoz, sikeresen tervezett meg és vezetett be számos új promóciós stratégiát, valamint a vállalat árpolitikájának kialakításában is komoly szerepet vállalt.
