A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) megtartotta idei éves közgyűlését, ahol több pozíció megerősítése mellett új elnökségi tagot és felügyelőbizottsági elnököt is köszöntöttek. Az új tagok megválasztása mellett a szövetség bejelentette Keresőmarketing tagozatának elindulását, és kutatásainak értékesítését.
Szeptemberben tartotta rendes éves ülését a szövetség, ahol Huszics György, a DIMSZ elnöke beszámolt a 2018-as év eredményeiről, a 2019-es év megvalósult és várható terveiről, majd ismertette a felügyelőbizottság jelentését, melyeket a jelenlévők egyöntetűen elfogadtak. Új elnökségi tagnak választották Stéger Anettet, a Magyar Posta piackutatási osztályvezetőjét, Kovácsházy Dénest, a DIMSZ Contact Center tagozat vezetőjét pedig megerősítették pozíciójában. A felügyelő bizottság új elnökeként dr. Halász Bálintot köszöntötték, a Bird & Bird ügyvédi iroda partnerét. Új tagként érkezett Bedi Viktor, a SBH Images társtulajdonosa, és Mazura Péter, a Crome Communication ügyvezetője.
Stéger Anett (képünkön) a megválasztása kapcsán elmondta: „Bízom benne, hogy a DIMSZ elnökségében végzett munkámmal segíteni tudom az egyik leggyorsabban fejlődő marketingkommunikációs terület, az adatvezérelt marketing magyarországi szakmai szervezetekének tevékenységeit, s amelynek eredményeit és tapasztalatait a logisztikai szektor folyamatosan változó kihívásainak kezelésében is kamatoztathatom. Fontosnak tartom, hogy a szövetség tervezetten, hatékonyan és átláthatóan dolgozzon a tagjai és a szakmai szereplők érdekében.”
Dr. Horváth Katalin, a CMS Budapest szenior ügyvédje részletes beszámolót tartott az elmúlt egy év adatvédelmi gyakorlatáról. A NAIH által véleményezett vagy bírságolt incidenseket egyenként elemezte, majd ismertette a kockázatcsökkentési javaslatokat.
A közgyűlésen bejelentették a Keresőmarketing tagozat elindulását is, amelynek célja, hogy a különböző keresőmarketing fókuszú online és digitális szakágakat egybefogja, mind a szakembereknek, mind az ügyféloldalnak egy átlátható, edukált és etikailag vezetett piaci körülményt alakítson ki. A kutatás előkészítésében és a tagozat munkájában többek között a Café Communications, DeepInsight Kreatív, DigitalHeroes, Drive Online Marketing, GoodGrind, Growww Digital, Hellooo Agency, Intren, Isobar, Klikkmánia, KMÜ Marketing, Mindshare, Reprise Digital, Toptarget, Wavemaker vett részt.