Új digitális stratégiai igazgató a Dialogue-nál

Karrier Kiemelt

A kreatív ügynökségnél szeptembertől Györki Zsuzsa marketingkommunikációs szakember látja el az ügyfélkapcsolatokért felelős stratégiai igazgatói feladatokat.

 

A Dialogue 12 éve úttörő a digitális megoldásokban a hazai piacon: elsők között lépett a social media marketing világába, és a nemzetközi trendeket követve, kifejezetten natív tartalom gyártására specializálódott csapatot is elsőként hozott létre az Indamediával közösen. Ezt a sort most egy új stratégiai igazgatóval folytatják, akivel a digitális média még kevésbé ismert, új szegmenseibe szeretnének utat törni.

„Fontosnak tartjuk, hogy a digitális médiában ne csak a már ismert és alkalmazott eszközöket használjuk, hanem ismét nagyobbat lépjünk, és új megoldásokat hozzunk létre ügyfeleink számára. Ehhez viszont szükségünk volt egy olyan szakemberre, aki összefogja és katalizálja ezt” – mondta Somodi Hajnalka, a Dialogue Creatives ügyvezetője.

A kreatív ügynökség fenti céljához egy ismert marketingkommunikációs szakembert igazolt, Györki Zsuzsát, aki sokrétű, csaknem két évtizedes tapasztalattal bír a digitális média területén. Zsuzsa 2003-ban kezdte pályafutását, ügynökségi és ügyféloldalon egyaránt dolgozott, a kreatív ügynökséghez pedig a Httpool magyarországi Spotify Sales Lead pozíciójából érkezett. A Dialogue stratégiai igazgatójaként a cég digitális stratégiájának fejlesztését és szakmai irányítását, valamint az ügyfélkapcsolati csapat mentorálását látja el.

„Nagyon örülünk Zsuzsa érkezésének, vele egy újabb remek szakemberrel bővült a Dialogue, és egy új színnel egészült ki a csapatunk” – fogalmazott Somodi Hajnalka. „A Dialogue egyik erőssége amellett, hogy profik vagyunk a területünkön, hogy mi együtt egy nyitott és sokszínű, mégis azonos hullámhosszon lévő kreatív teamet alkotunk. Zsuzsa meglátta ezt bennünk, és mi is benne” – tette hozzá.

„Akkor lehet igazán szakmai munkát végezni, ha a kollégák nemcsak képzettek, hanem a kohéziós erő is megvan közöttük, és a Dialogue-nál ez határozottan megvan” – mondta Györki Zsuzsa. Az új stratégiai igazgató egyik kiemelt feladatának az eddigi tapasztalatok hatékony felhasználását tartja: „Rengeteg tudás halmozódott fel a Dialogue-nál, és fontos, hogy ezeket hatékonyan strukturáljuk, hogy progresszíven, meghatározó hangsúllyal lehessünk jelen a piacon.”

 

SOCIAL MEDIA