Új csomagolásban a PICK szalámik

Hírek

A PICK informatívabb, egyben környezetkímélőbb csomagolással lepi meg a szalámikedvelő PICK közösséget.

 

„Kihívást jelentett a megújulást kommunikálni egy olyan márka esetében, melynek szakértősége egyben a több mint 150 éves tradíciójából fakad. Ez a kettősség viszont nem újkeletű, a PICK évszázados sikertörténetében mindig fontos szerepe volt az innovációnak” foglalta össze a feladatban rejlő csavart Szabó-Spanyol Henriett senior márkamenedzser. Nem véletlen, hogy a kampányszlogen is ezt az üzenetet hordozza: A megújulás nálunk tradíció.

 

A kampány fő üzenete:

Az évszázados szakértelemmel készült PICK szalámik megújult külsővel várják, hogy életre szóló ízemlékeket szerezzenek. Változatlan termékmennyiség, kevesebb műanyag felhasználásával készült csomagolásban.

Kreatív koncepció:

Az új, csomagolásváltást kommunikáló reklámfilm koncepciója a tavaly megkezdett szalámi szakértői kommunikációra épül, de központi üzenete most a megújulás, ami nemcsak a koncepcióban, hanem az alkalmazott technológiában is megnyilvánult. Szerették volna látványosan és innovatív módon megjeleníteni a szalámi termékeik csomagolásának átalakulását, melyhez modern CGI trükköket alkalmaztak.

 

Kampánycél:

A kampány egyik célja, hogy fogyasztók felé kommunikálja a teljes PICK szalámi szortimentet érintő komplex változást, illetve segítse az új csomagolások felismerhetőségét és beazonosíthatóságát annak érdekében, hogy a vásárlók továbbra is megtalálják régi és új kedvenceiket a polcokon. Másik céljuk a „Less Plastic” üzenet támogatása: a kisebb csomagoláshoz kevesebb műanyag felhasználása szükséges, miközben a belecsomagolt termék mennyisége és minősége változatlan.

 

A dizájnváltás célja:

Balogné Harkai Zsuzsanna termékmenedzser szerint: „Az új design a fogyasztók számára kulcsinformációk kiemelését, valamint a termék láthatóságának növelését egyaránt szolgálja, így segítve a fogyasztókat a magabiztosabb és tudatosabb vásárlói döntések meghozatalában.”

Mivel a fogyasztók nem értik a különféle típusú szalámik közötti különbséget, nem ismerik a szalámigyártási eljárásokat, ezért a designváltással az egyik legfontosabb céljuk az volt, hogy segítsék őket abban, hogy objektívebb döntéseket hozhassanak. Az új csomagolásokat úgy fejlesztették, hogy alkalmasak legyenek a fogyasztók edukálására, ugyanakkor a magas minőségi percepcióval rendelkező PICK szalámikat markánsan megkülönböztessék a versenytársak termékeitől, valamint a saját szortimentükön belül is jól differenciálják a termékeket.

Az új csomagolás kiemeli a szortimentből a szalámik királyát, a PICK Téliszalámit: a szeletelt Téliszalámi sötét színű, prémium hatást keltő designja jól tükrözi a márka alapértékeit. A frontoldali címkén olyan, a fogyasztók számára fontos termékelőnyöket emeltek ki, mint a hústartalom, az érlelési eljárás, az érlelési idő és a bükkfán füstölés, melyek mind támogatják a szalámik közötti különbségek megértését.

A kampány 2022. március 14-től fut a tv-ben, amit online, social media, outdoor és eladáshelyi kampányok is támogatnak.

 

Rendhagyó pr-projekt:

A klasszikus kampányelemek mellett egy különleges, infotainment műfajú pr-eszközzel is kiegészül a kommunikáció: a megújult csomagolásokat Lampert Benedek egyedi, miniatűr fotóiról híres fotós is bemutatja egy egyedi fotósorozatban. „Többet egyelőre nem árulok el, de érdemes lesz az elkövetkező hetekben követni Lampert Benedek közösségi média csatornáit, valamint a PICK Ízközösség felületét!” –  mondta Szabó-Spanyol Henriett.

 

Alkotók listája

Megbízó: PICK Szeged Zrt.

Csoport marketing és stratégiai vezető: Szokolai Júlia

PICK group brand manager – Fejes Péter

PICK senior brand manager – Szabó-Spanyol Henriett

PICK brand manager – Géger Gyopár

Termékmenedzser – Balogné Harkai Zsuzsanna

Termékmenedzser – Nagygyörgy Zoltán

Média, digitális és fogyasztói marketing vezető: Vízhányó-Pitrik Szilvia

Média és digitális marketing specialista: Ujfaludi Flóra Barbara

 

SOCIAL MEDIA