Új „állati jó” karakter a CIB Bank reklámjaiban

Hírek Kiemelt

Szeptember 23-án visszatértek a televízióképernyőkre a CIB Bank „Kommentátorok” elnevezésű reklámplatformjának állati karakterei. Brúnó, a kutya ezúttal új cicatársat kapott, akit a főszerep hatására gazdija valóban Dellának nevezett el. Az „állati jó” karakterek nyolc héten át lesznek láthatók a pénzintézet új reklámfilmjében, és ezúttal a lakásvásárlás tematikáját vitatják meg.

Az állati főszereplőket bemutató, az Ogilvy által 2017-ben felépített reklámplatform két éve debütált. A polgári nevén Bonifác, művésznevén Della cica egyéb elfoglaltsága miatt ideiglenesen átadta főszerepét egy másik cicának, akit a reklámfilm tiszteletére gazdija tényleg Dellának nevezett el. Az új cica nemcsak nevében, de mókás kinézetében és karakterében is kiköpött mása az előző reklámfilmek Dellájának: fanyar humora és apró szurkálódásai teszik őt kedvesen cinikussá.

Brúnó, a kutya továbbra is kedves és vidám, annál is inkább, mert ő már nemcsak a CIB Bank reklámfilmjeinek főszereplője, hanem 2019 tavasza óta a kutyabarát CIB bankfiókokban is örömmel fogadják. Így gazdiját elkísérve első kézből informálódhatott a reklámfilmben megvitatott jelzáloghitel témájáról. Ennek ellenére kissé szkeptikusan fordul a lakásvásárláshoz szükséges forrás előteremtéséhez, de a mindig magabiztos Della hamar megnyugtatja őt: a CIB-nél akár 30 perc alatt megmondják, gazdija mekkora hitelösszeget kaphat*.

„A CIB Bank célja, hogy barátságos, emberközeli, ugyanakkor felelős, megbízható, józan és reális célokat támogató, és az ügyfelek valódi lehetőségeit megvalósító pénzügyi partner szerepét töltse be. A bank által nyújtható lakáshitel mellett ezért hangsúlyos helyet kap a reklámfilmben az ügyfelek által kapható állami támogatás** lehetősége is” – mondta Szinai Ádám, a CIB Bank PR és marketingkommunikációs vezetője.

 

Werkfilm a forgatásról:

 

SOCIAL MEDIA