A közvetlen értékesítési iparág globális piacvezetője médiajelenlétének és márkakommunikációjának erősítésére választott partnert.
A Double Decker PR & Consultingot bízta meg kommunikációs feladatainak ellátásával a 23 éve alapított, 30 ezer tagot számláló Amway Hungária, melynek legismertebb márkái a Nutrilite vitaminok és az Artistry kozmetikumok. A meghívásos tenderen kiválasztott ügynökség fő feladata a vállalat fogyasztói- és márkakommunikációjának, illetve médiajelenlétének erősítése. A Double Decker az együttműködés keretében kommunikációs tanácsadást nyújt, valamint a márka teljes körű hazai pr tevékenységéért és sajtókapcsolataiért is felel.
Az ügynökség ezzel tovább erősíti pozícióját a lifestyle- és márkakommunikáció terén: az Amway együttműködésen kívül a Van Graaf divatbrand, valamint az Arena Plaza teljes körű hazai pr- és sajtókommunikációját is felügyeli.
(Fotó: Amway Insider)