Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalata a termékei és a pulykahús népszerűsítésére keresett tanácsadócéget. A választás a KRQ kommunikációs ügynökségre esett.
A szarvasi Gallicoop a legnagyobb zárt rendszerű pulykahústermelő integrációval rendelkező vállalat Magyarországon. A piacvezető pozíciójának megerősítése, a márkaismertség növelése, illetve a minőségi magyar pulykahús iránti bizalom növelése érdekében a vállalat tanácsadócéget keresett. A választás a KRQ kommunikációs ügynökségre esett eddigi referenciái, az eddigi közös sikerek, illetve a vállalat számára javasolt marketingstratégia alapján.
A Gallicoop és a KRQ már tavaly is együtt dolgozott: óriásplakáton, metrókocsin és különböző digitális platformokon erősítették a márka imázsát. A KRQ – a Marquard Media Content Studiójával közösen – fejlesztette a Pulykatrend című márkamagazint, amely receptekkel, ötletekkel és hasznos tanácsokkal segíti a gasztronómia iránt fogékony női célcsoportot. A kiadvány bemutatja a Gallicoop értékeit, küldetését is. A téli próbaszámot követően idén újabb két megjelenés következik, a terjesztésben az ÉVA hatékony elérésére építenek.
A KRQ széleskörű marketingkommunikációs feladatokra kapott megbízást a Gallicooptól, amely magában foglalja a stratégiai tervezést, a médiavásárlást, a content marketinget, a közösségi média megoldásokat, a termék PR-t, illetve a trade marketing folyamatok támogatását.
A Gallicoop törekvéseit segíti, hogy 2017 júliusától szigorodnak a húskészítmények definíciói, ami jelentős piaci előnnyel jár a szarvasi vállalat számára. Számos szegmensben egyedüliként tud megfelelő minőségű és mennyiségű pulykahúst biztosítani saját és egyéb gyártók húskészítményeihez, ezzel is erősítve a fogyasztók bizalmát.