Szeptember 17-én lesz a következő klubülés, ezúttal a tévé vs. videó témával foglalkoznak.
2014. szeptember 17-én, szerdán, 17 órától a Google Grundon tartja következő ülését az IAB Hirdetői Klub. Az eseményen bármely márkatulajdonosi oldalon dolgozó szakember részt vehet. A részvétel számukra ingyenes, de regisztrációhoz kötött, jelentkezni Somogyi Endrénél, az IAB ügyvezető igazgatójánál lehet, az endre[kukac]iab[pont]hu címen.
A Hirdetői Klub ezúttal a tévé vs. videó kérdéskörrel foglalkozik. Az esemény előadásai:
- Novák Péter, IAB Hungary elnök és Tóth Gergely, IAB Hungary Hirdetői Klub vezető – Köszöntő
- Bíró Pál, Google és Baráth Péter, Vodafone – KimitTube tapasztalatok
- Vidus Gabriella, R-time – Bíró Pál, Google – TV vagy videó? Videó vagy videó?
- Vancsódi Réka, Volvo Trucks – Mit tud Jean Claude Van Damme? Nem hagyományos video kampányok.
- Kardos Gábor, 444.hu és Mondovics Péter, Mastercard – YOLO Világ a Soundon: a bátor formátum működik.
Az esemény zártkörű annyiban, hogy csak márkatulajdonosi oldalról várnak résztvevőket, ám ügyféloldalról bárki számára nyitott a részvétel, aki érdeklődik a digitális piac iránt.