Különleges vállalkozásba kezdett egy magyar kommunikációs szakember és a férje: Toszkána iránti olthatatlan szerelmüktől hajtva elhozták Magyarországra a legizgalmasabb toszkán kézműves márkákat.
A napokban indult Toscaneria webshop a történetmesélés iskolapéldája: nem erőltetett sztorit kerekítettek mögé, hanem valóban az alapítók közös szenvedélye – és közös múltja – húzódik meg mögötte. „A Szeretettel Toszkánából szlogen nem a véletlen műve, az élet írta, a mi életünk” – mondják a Toscaneria alapítói.
Az oldalon egyelőre négy márka termékeit kínálják:
- a nyolcadik generációs családi vállalkozás, a Busatti pamutszöveteit, vásznait és lakástextíliáit,
- az Idea Toscana toszkán extra szűz olívaolaj felhasználásával készült bio- és natúrkozmetikumait,
- a La Molina kreatív csokoládéit
- és a Pure Stagioni kézműves lekvárjait áfonya-, füge-, narancs-, ribizli-, sárgabarack-, szamóca- és szederízben, valamint a márka kakaós gesztenyekrémjét, hagymalekvárját és pikáns paradicsomlekvárját.
A lakossági vásárlók mellett külön ajánlatokat állítottak össze lakberendezők, valamint hotelek részére is.
Az oldalon magazinos formában megosztják az egyes toszkán tájakkal kapcsolatos legfontosabb, legérdekesebb információkat is.
(Borítókép: Bischoff49/Pixabay)