E-commerce területen szerzett tapasztalattal érkezett a Mall.hu-hoz a cég marketing- és kommunikációs stratégiájáért felelős új vezetője.
Tóber Edina a Budapesti Gazdasági Főiskola marketing-kommunikáció és az ELTE nemzetközi tanulmányok szakán diplomázott, majd 2009-ben az SGS Hungáriánál kezdett marketing területen. 2012 és 2015 között egy mérnöki szolgáltatásokat nyújtó vállalat marketingmenedzsereként folytatta, elsősorban a B2B kommunikáció és a marketingstratégia kiépítése volt a feladata. Ezt követően a Notebookspecialista.hu senior marketingmenedzsere lett, ahol az ő nevéhez fűződik a cég online marketing stratégiájának és kommunikációjának a tervezése, kivitelezése.
„Az e-commerce területén és a digitális marketingben nincs megállás, ráadásul hazánkban az e-kereskedelem még gyerekcipőben jár, így az elkövetkező években olyan fejlődésen mehet keresztül, ami rengeteg újdonságot, és kihívást jelent szakmailag. A Mall.hu marketingvezetőjeként az a célom, hogy olyan e-bevásárlóközpontként gondoljanak ránk az emberek, ahol mindenki, korlátok nélkül megtalálja, amit keres” – fogalmazott az újonnan kinevezett szakember, hozzátéve, hogy idén a márkaépítésre helyezik a hangsúlyt.
(Fotó: LinkedIn)